Tauron firmą przyjazną klientowi
"Firma Przyjazna Klientowi" to ogólnopolski program certyfikacyjny, organizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Program bada jakość obsługi klienta, udoskonala procesy związane z obsługą klienta i potwierdza najwyższą jakość.
- Grupa Tauron realizuje strategię na lata 2008-2012, jednym z jej celów jest stosowanie najbardziej skutecznych i efektywnych działań w zakresie jakości świadczonych usług. Obecnie jesteśmy na etapie wdrażania nowych rozwiązań, pracujemy nad infrastrukturą komunikacyjną. Cieszę się, że nasze działania w tym zakresie zostały pozytywnie ocenione przez niezależną organizację, która przeprowadziła badania wśród naszych klientów - mówi Krzysztof Zamasz, wiceprezes zarządu, dyrektor ds. handlowych Tauron Polska Energia.
Grupa Tauron dostarcza energię elektryczną do ponad czterech milionów klientów, a wśród nich jest niemal pół miliona firm. Cały czas wzrasta liczba klientów spoza jej terenu działalności dystrybucyjnej. Certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi otrzymały spółki sprzedażowe Grupy - Enion Energia i EnergiaPro Gigawat. Spółki przeszły szczegółowy audyt, którego celem było zdiagnozowanie jakości obsługi klienta w firmach. Badanie objęło audyt ekspercki, kliencki i standardów obsługi (m.in. badanie opinii Klientów Customer Opinion Index oraz badanie Mystery Client jakości obsługi w placówkach firmy i telefonicznej).
- Dążymy do tego, by nasi klienci otrzymywali usługi na najwyższym poziomie, zarówno kontaktując się z nami bezpośrednio - na przykład w biurach obsługi klienta, jak i telefonicznie czy przez internet - zaznacza Krzysztof Zamasz. - Czujemy się wyróżnieni, ale tytuł przede wszystkim obliguje nas do dalszego udoskonalania rozwiązań proponowanych naszym klientom. Z pewnością skorzystamy z cennych uwag i wskazówek, które otrzymaliśmy w wyniku przeprowadzonego audytu. Na bieżąco monitorujemy też sugestie naszych klientów, eliminując na ich podstawie występowanie słabych punktów czy błędów - podkreśla.
Grupa TAURON dołączyła do grona laureatów programu certyfikacyjnego.
-
Gdynia. Stado dzików wbiegło pomiędzy turystów na plaży. "Boję się!"
-
61 martwych szczurów i 178 jajek w ścianie. Powodem zaległe wynagrodzenia
-
Na co dzień zasiada za sterami Dreamlinera. Po pracy oddaje się nietypowej pasjiMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Bill Gates zachęca do "korzystania z życia". Wymienił pięć rad
-
Indie. Wypompowano miliony litrów wody. Powodem zgubiony telefon
- Ma być konkurencją dla Boeinga i Airbusa. Chiński samolot pasażerski już lata
- Rada Przedsiębiorczości wystosowała apel do prezydenta
- Iran. Starcie na granicy z Afganistanem. Eskaluje konflikt o wodę
- Pracownik firmy kurierskiej schwytany. Zamiast doręczać przesyłki, chował je. Na sumieniu miał coś więcej
- Stało się. Maturzysta z Niemiec przyłapany na ściąganiu z ChatGPT. Nie on jeden? Szkoły sprawdzają