PB: W dwa lata podbili polski rynek komputerów. Ogromny sukces Lenovo
Ponad dwa lata temu Lenovo miało 3-procentowy udział w polskim rynku, zajmując jedno z ostatnich miejsc na liście producentów komputerów. Teraz kontroluje 23 proc. polskiego rynku komputerowego.
Jak zauważa "Puls Biznesu", Chińczycy zdobyli fotel lidera na bardzo trudnym rynku - w pierwszej połowie tego roku rynek pecetów skurczył się nad Wisłą o 10 proc. Sukces marki jest również imponujący na tle osiągnięć konkurencji. Dwóch kolejnych dostawców w rankingu największych sprzedawców komputerów w Polsce ma udziały w rynku nieco powyżej 11 proc.
Zdaniem gazety sukces Lenovo wynika między innymi z tego, że kiedy rozpoczął się boom na tablety, duzi gracze odpuścili sobie rynek komputerów i wykorzystała to chińska spółka. Ma obecnie największe portfolio modeli komputerów w sprzedaży. Oferuje też dobre ceny i prowadzi skuteczne akcje promocyjne.
Lenovo ma też kolejne plany związane z Polską. Chce zostać graczem numer dwa na polskim rynku tabletów.
-
Ekonomiści MFW radzą Polsce. Koniec wakacji kredytowych i podniesienie stóp
-
Izrael. Zamykają lotnisko w Tel Awiwie. "Nie ma już żadnych odlotów"
-
Polacy ruszają do boju o ME 2024 pod wodzą nowego trenera. Biało-czerwone szaliki w górę!MATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Ceny węgla, paliw i pelletu - poniedziałek 27.03.2023. Węgiel tanieje
-
Olbrzymi żółw "niemal jak ninja" odłowiony w Polsce. Niebezpieczny
- Nowe emerytury spadną. Wszystko 'przez' najnowsze dane GUS
- Rząd potwierdza: Odchodzimy od węgla. Ważna deklaracja rządu
- Twitter wyceniany na mniej niż 20 mld dol. Musk dał za niego 44 mld
- Linie LOT odwołują niektóre rejsy do Niemiec. "Z powodu strajku" [LISTA]
- Liban nie zmienił czasu na letni. Albo zmienił. Zależy, kogo zapytać