"PB": Żabka inwestuje w sieć minidelikatesów
Żabka Polska należąca do czesko-słowackiej grupy Penta Investment planuje budowę nowej sieci sklepów pod marką Freshmarket. W tym roku chce ich uruchomić 15, w 2010r. 50.
Jak podaje "Puls Biznesu" , Freshmarket pod względem oferty zaistnieje między sieciami dużych sklepów delikatesowych typu Alma, Bomi czy Piotr i Paweł a supermarketami typu Polomarket, Eko czy Chata Polska. Pod względem jakości Freshmarket ma być zbliżony do segmentu premium.
- Segment średnich sklepów spożywczych, jaki zamierza zaatakować Żabka Polska, wbrew pozorom trzyma się bardzo mocno. Nowa marka sklepów może w nim odnieść sukces, ale tylko pod warunkiem szybkiego tempa ekspansji i wyróżnienia się na tle konkurencji nową, wysoką jakością, i to przy rozsądnych cenach. A to nie jest wcale proste - mówi ekspert do spraw rynku handlowego, chcący zachować anonimowość.
-
500 plus. Rodzice od tygodni czekają na przelewy: "Gdzie moje pieniądze?". Jest odpowiedź ZUS
-
Joe Biden mówi o "punkcie zwrotnym". Kraje grupy G7 reagują na działania Chin. Wydadzą 600 mld dolarów
-
Lubuskie. Zaczęły się samozbiory jagody kamczackiej. Ile trzeba zapłacić za owoce?
-
Dodatek do emerytury po 65. roku życia - nawet kilkaset zł miesięcznie. Jak uzyskać?
-
Wakacje 2022. Itaka odwołuje niektóre wycieczki - gdzie? Biuro podało listę, to popularne kierunki
- Jarosław Kaczyński o rynku mieszkaniowym: Wpływy układu deweloperskiego muszą zostać złamane
- Kaczyński mówi o miliardach na 500 plus. Inflacja? "Nasze działania to najwyżej pierwsze 3-4 proc."
- Wakacje 2022. Co zrobić, jeśli nasz bagaż został uszkodzony lub nie doleciał? [PORADNIK]
- Greta Thunberg wygłosiła przemowę na festiwalu Glastonbury. "Zamiast szukać nadziei, zacznij ją sam tworzyć"
- Szczyt G7 w Bawarii. Kanclerz Niemiec żąda planu Marshalla dla Ukrainy