Klienci: uwaga na sklep Tylkomarkowe.pl!
Pan Piotr kupił za pośrednictwem sklepu Tylkomarkowe.pl nawilżacz powietrza. Urządzenie wraz z dostawą kosztowało 444 zł. Sklep przyjął zamówienie 12 marca, dwa dni później przysłał potwierdzenie, że otrzymał od pana Piotra pieniądze (płatność kartą kredytową). Zgodnie z regulaminem miał 7 dni na dostarczenie towaru. Nawilżacza pan Piotr do dziś nie zobaczył. - Zadzwoniłem tam po jakichś trzech tygodniach. Obiecano, że towar będzie lada dzień. To było przed świętami - opowiada pan Piotr.
Po świętach próbował dzwonić jeszcze raz, ale nie udało mu się już z nikim porozmawiać. Telefony milczą. Choć firma podaje łącznie aż siedem numerów.
Okazuje się, że pan Piotr nie jest jedyny. Na stronie Opineo.pl, który gromadzi opinie o sklepach i produktach, w wątku poświęconym Tylkomarkowe.pl aż huczy. Całą najświeższą stronę wypełniają opinie negatywne. "To nie jest żaden sklep, nawet nie wiem, jak i do czego ich zakwalifikować!!!!!! Ale jedno wiem na pewno: jest to nieuczciwy sklep, od którego nie otrzymałem zwrotu pieniędzy" - pisze użytkownik faza. "Dramat!!! Ten sklep to pomyłka. Wszystko jest, ale tak naprawdę nie ma nic. Są mili i jest kontakt do chwili otrzymania pieniędzy, a potem cisza" - skarży się anna. Użytkownik marta dodaje: "Przestrzegam internautów przed tym sklepem. Zamówiłam krzesełko do karmienia w listopadzie, w grudniu okazało się, że nie mają go na stanie (...), mieli odesłać pieniądze. Trwało to do dzisiaj, czyli koniec stycznia. Gdyby nie natarczywe telefony o zwrot gotówki i straszenie policją, do dziś pewnie tych pieniędzy bym nie odzyskała. (...) Śmiem twierdzić, że naciągają w ten sposób ludzi, a obracają pieniędzmi, wpłacając na 3-miesięczną lokatę".
Większość wystawiających opinie podkreśla, że nawet jeśli ktoś ze sklepu odbierał telefon, to albo nie miał pojęcia o zamówieniu, albo obiecywał, że towar zostanie wysłany "jutro".
Tylkomarkowe.pl reklamuje się hasłem "Najlepsze Marki w Najniższych Cenach". Sklep ma w ofercie sprzęt AGD, meble, artykuły sportowe, dla dzieci. Chwali się, że jest laureatem rankingu sklepów internetowych Money.pl i Wprost za 2009 rok. Na jego stronie internetowej są dane firmy. Firma ma siedzibę w jednym z pawilonów przy ul. Bartyckiej w Warszawie.
Próbowaliśmy się do niej dodzwonić - za każdym razem przez wiele minut nikt nie podnosił słuchawki. Sklep wciąż przyjmuje w internecie zamówienia. Pan Piotr nie zamierza odpuszczać. - W przyszłym tygodniu zgłaszam sprawę na policję - zapewnia.
Banki, sklepy, komórki... Nie bój się targować - możesz dostać lepszą ofertę >>
-
Podatki 2023. Czy emeryci i renciści muszą składać PIT?
-
Są pierwsze dane o inflacji w Chorwacji po przyjęciu euro. Morawiecki nie będzie zadowolony
-
ZUS przez pomyłkę wypłacał podwójną emeryturę. Po roku zażądał zwrotu ponad 70 tys. zł. Przeliczył się
-
Rurociąg naftowy "Przyjaźń" trafiony rakietą w Rosji. Odpowiada za dostawy ropy do Europy
-
PIT za 2022. Co można odliczyć od podatku? Urząd Skarbowy o tym nie przypomni [LISTA]
- Awaria Instagrama. W sieci znów króluje #Instagramdown
- Świadczenie 500 plus. Czy dzieci z Ukrainy nadal będą otrzymywać 500 plus? Jest jedna zasada
- Oszustwa "na BLIK-a". 19-latka chciała pomóc koleżance, straciła tysiąc złotych. Policja apeluje
- "Renesans węgla" w UE skończył się, zanim dobrze się zaczął. A jest jeszcze większy przegrany
- "Willa plus" to prywatny fundusz Czarnka? Publiczne pieniądze dla organizacji związanych z PiS-em