Ekskluzywny Starbucks Reserve wkrótce w Polsce. Kawa będzie... jeszcze droższa

W czerwcu we Wrocławiu otwarta zostanie pierwsza w Polsce kawiarnia Starbucks Reserve. Będzie to trzeci po Amsterdamie i Moskwie tego typu lokal w kontynentalnej Europie. To lokal dla koneserów kawy z grubszym portfelem, bo kawa serwowana w tym lokalu oprócz tego, że będzie wyjątkowa, to również droższa. O ile? Tego przedstawiciele firmy na razie nie zdradzają

- Zdecydowaliśmy się otworzyć kawiarnię Starbucks Reserve w Polsce, ponieważ staje się ona dla nas coraz ważniejszym miejscem na mapie Europy. Polacy zaczęli doceniać wysokiej jakości kawę, dlatego bardzo się cieszę, że już wkrótce wprowadzimy ten koncept na nasz rynek - mówi Izabela Winsztal, Starbucks brand manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Koncept Starbucks Reserve charakteryzował się będzie specjalną ofertą, dotychczas nieosiągalną w pozostałych lokalach w Polsce. Kawiarnia wyposażona zostanie w stanowisko slow coffee, przy którym goście będą mogli otrzymać kawę zaparzoną w ekspresie tłokowym (tzw. french press) lub w ekspresie przelewowym typu pour over. Jak podkreślają przedstawiciele kawiarni Starbucks, ten pierwszy wykorzystywany jest podczas seminariów kawowych, a drugi zapewnia bardziej intensywny smak i aromat wybranej mieszanki ziaren. - Dodatkowo zainteresowanym klientom nasi bariści będą opowiadać o procesie parzenia kawy oraz wpływie różnych czynników na jej smak i aromat - zaznacza Winsztal.

We wrocławskiej kawiarni Starbucks Reserve przygotowywana będzie jedna z najdroższych kaw świata - Jamaica Blue Mountain (uznawana jest za drugą co do jakości kawę, zaraz po Kopi Luwak). Nie udało nam się ustalić, ile będą kosztowały kawy w Starbucks Reserve. - Obecnie jesteśmy na etapie ustalenia cen kaw z linii Starbucks Reserve, które będą dostępne we wrocławskiej kawiarni - odpowiada Winsztal. Ceny w Starbucksie już teraz są stosunkowo wysokie. Za cappuccino trzeba zapłacić 11 zł, 11,50 zł za filiżankę latte. - Kawiarnia Starbucks Reserve jest miejscem przede wszystkim dla koneserów kawy, ale wierzymy że przyciągniemy również klientów naszej tradycyjnej oferty - zaznacza Winsztal.

Zobacz wideo
Więcej o: