Platforma NC+ już wydała na reklamy 15 mln zł

Cennikowe wydatki reklamowe platformy NC+ w telewizji, radiu i prasie wyniosły do tej pory 14,7 mln zł. Firma nie zmniejszyła intensywności kampanii z powodu kryzysu wizerunkowego wywołanego protestami klientów - podał portal Wirtualnemedia.pl

Premiera platformy NC+ miała miejsce 21 marca, ale już dwa tygodnie wcześniej emitowane były pierwsze reklamy w radiu, telewizji i internecie. Dane z admonitu przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl przez Instytut Monitorowania Mediów pokazują, że spoty te zostały wyemitowane 862 razy w telewizji i 819 razy w radiu, co cennikowo kosztowało 4,33 mln zł (internet nie jest jeszcze objęty badaniem Instytutu Monitorowania Mediów).

Od premiery platformy rozpoczęła się jej właściwa kampania reklamowa. W ciągu pierwszego tygodnia reklamy zostały wyemitowane 1132 razy w telewizji, 552 razy w radiu i 15 razy opublikowane w prasie. Cennikowo kosztowało to niecałe 6 mln zł - podały Wirtualnemedia.

Kampania reklamowa nie pomogła platformie uniknąć konfliktu z wieloma dotychczasowymi klientami Cyfry+ i platformy N. Kryzys wizerunkowy i odejście kolejnych osób z czołowych stanowisk w NC+ nie powstrzymały platformy przed kontynuowaniem działań reklamowych w niezmiennej formie. W ciągu półtora tygodnia - od 29 marca - reklamy pojawiły się 1039 razy w telewizji, 266 razy w radiu i 12 razy w prasie. Od 29 marca do 8 kwietnia reklamy telewizyjne, radiowe i prasowe cennikowo kosztowały NC+ 4,4 mln zł.

Jak podają Wirtualnemedia, według Kantar Media od stycznia do lipca ub.r. cennikowe wydatki na reklamy platformy N (bez internetu) wyniosły 21,1 mln zł, a Canal+ Cyfrowego - 57 mln zł.

Więcej o: