Play wprowadza nową ofertę z pakietem minut w roamingu. Reklamują go Hołowczyc i Żebrowski

Play zaprezentował w poniedziałek swoje nowe taryfy dla klientów biznesowych. W ofercie, którą będą promować znany aktor i kierowca rajdowy, znajdują się m.in. darmowe minuty na połączenia międzynarodowe i bezpłatne odbieranie telefonów w ramach roamingu.

Od 16 kwietnia Play wprowadza nowe oferty dla firm - Formuła dla Firm i Formuła dla Firm VIP. W ramach pierwszej z nich klienci uzyskać mogą nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do Playa oraz na numery stacjonarne w cenie od 15 zł miesięcznie - w tym jest także 300 minut na rozmowy do innych sieci.

Zupełną nowością w Playu jest Formuła 4.0 dla Firm VIP. Klienci mają w niej nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci, nielimitowane rozmowy na numery stacjonarne, 100 minut na połączenia międzynarodowe do Unii Europejskiej, nielimitowane odbieranie połączeń w roamingu w ramach UE oraz internetowy pakiet danych 5 GB w cenie od 95 zł netto miesięcznie.

Dodatkowo sieć wprowadza nową usługę pod nazwą Drugi Numer. Dzięki niej można aktywować drugi numer na tej samej karcie SIM. Może to być zarówno numer stacjonarny, jak i komórkowy. Drugi numer kosztuje dla klientów biznesowych 5 zł netto.

Wraz z wprowadzeniem nowych ofert dla klientów biznesowych w telewizji pojawią się reklamy z Krzysztofem Hołowczycem i Michałem Żebrowskim. To już kolejne znane osoby, które zdecydowały się sygnować swoim nazwiskiem firmę Playa. Wcześniej w reklamach brali udział: Kuba Wojewódzki, Maciej Stuhr, Małgorzata Różczka, Agnieszka Dygant, Marcin Prokop, Małgorzata Socha, Kamil Bednarek i Czesław Mozil.

Zobacz reklamę z Hołowczycem:

 

Play zajmuje czwarte miejsce wśród operatorów pod względem liczby klientów - na koniec 2012 roku miał 8,7 mln klientów, w tym 45 proc. to klienci postpaid. - W porównaniu z rokiem 2011 odnotowaliśmy na koniec 2012 wzrost liczby klientów o 23 proc. Pod względem liczby abonentów zajmujemy zaszczytne czwarte miejsce - mówi Ewa Sankowska-Sieniek z Playa.

W ostatnim kwartale ubiegłego roku Play zanotował 500 tys. nowych klientów i był to najlepszy wynik wśród wszystkich operatorów działających na polskim rynku. Podczas konferencji przedstawiciele Playa podali, że w I kwartale tego roku do sieci przeszło 220 tys. klientów. Play podał, że już 25 proc. firm jest w jego sieci.

Liderem na rynku pod względem liczby abonentów jest Polska Telefonia Cyfrowa (operator T-Mobile i Heyah), który ma ponad 16 mln klientów. Orange ma ich niespełna 15 mln, a Plus niecałe 14 mln abonentów - to dane na koniec 2012 roku.

Zobacz reklamę z Żebrowskim:

 

Czytaj więcej: Kto ma ilu abonentów? .

Więcej o: