Multimedia Polska rzucają rękawicę konkurencji - pierwsza oferta internetu z możliwością negocjacji ceny

Multimedia Polska, jeden z czołowych operatorów kablowych w Polsce, wprowadza zupełną nowość na naszym rynku: klienci mogą negocjować stawki za internet. ?Pokaż, ile płacisz, a zaoferujemy ci niższą stawkę? - podaje operator

Multimedia Polska, drugi pod względem liczby abonentów operator kablowy w kraju (nieco ponad 800 tys. abonentów), wystartował właśnie z propozycją, której dotąd nie przedstawił żaden duży konkurent. Spółka wprowadziła możliwość wynegocjowania ceny niższej niż u konkurencji. Wystarczy, że klient udokumentuje fakturą za ubiegły miesiąc wysokość abonamentu, jaki płaci u innego dostawcy.

- Uruchomiliśmy specjalne mechanizmy promocyjne, które pozwalają klientom negocjować niższy abonament za internet, niż płacą u obecnego dostawcy. Co więcej, prawie zawsze uzyskany rabat będzie szedł w parze z istotnym podwyższeniem klientowi prędkości do 30, 60 i 120 Mb/s - mówi Piotr Styczek, dyrektor departamentu marketingu i produktów w Multimedia Polska.

Ile można wynegocjować? Jak podaje operator, wszystko zależy od prędkości posiadanego internetu, wysokości płaconego abonamentu oraz długości umowy, jaką klient będzie chciał zawrzeć z Multimedia Polska - 12 lub 24 miesiące. Im wyższy abonament i prędkość posiadanego u konkurencji internetu, tym większego rabatu mogą się spodziewać klienci.

To już kolejna oferta operatora, która ma za zadanie przyciągnąć klientów internetowych. Wcześniej spółka zaoferowała umowy na czas nieokreślony. - Umowy na czas nieokreślony dają klientowi możliwość decydowania o tym, jak długo chce korzystać z usługi, możliwość negocjowania ceny - ile chce płacić. Klient może zdecydować, która opcja jest dla niego bardziej atrakcyjna, i wybrać jedną z tych dwóch ofert - dodaje Stryczek.

Oferta umów negocjowanych skierowana jest do nowych i obecnych klientów, którzy nie korzystają z usługi internetowej Multimedia Polska.

Więcej o: