Koniec Empik Cafe? Właściciel kawiarni wystartował z nowym konceptem So!Coffee

Lagarde Services, który w ubiegłym roku stał się jedynym właścicielem Empik Cafe, uruchomił nowy koncept kawiarniany i zapowiedział rozwój poza Polską. Część lokali z logo Empik już poddana została rebrandingowi

Pod koniec września ubiegłego roku Lagardere Services, zarządca takich sklepów jak Relay czy Inmedio, kupił 49 proc. akcji Empik Cafe i stał się jedynym właścicielem sieci kawiarni. Przedstawiciele firmy zapowiedzieli wtedy, że do końca 2013 roku otwartych zostanie niemal 20 nowych kawiarni Empik Cafe. - Spółka podtrzymuje zapowiadany wielokrotnie rozwój i zamierza otwierać rocznie kilkanaście nowych lokali. Do tego utrzymaliśmy prawo do używania nazwy "Empik Cafe" w ramach udzielonej nam licencji - mówił w październiku Krzysztof Kaliciński, dyrektor generalny spółki Empik Cafe.

Plany firmy się zmieniły i wraz z powstaniem nowej marki część kawiarń Empik poddana została rebrandingowi. - Lagardere Services planuje rozwój sieci kawiarni poza granicami Polski i stąd pojawiła się konieczność zmiany nazwy sieci na bardziej globalną. Natomiast prace nad nowym designem sieci i ofertą trwały od ponad dwóch lat. W chwili obecnej spółka prowadzi nadal kawiarnie Empik Cafe, otwiera kawiarnie So!Coffee i niektóre lokalizacje Empik Cafe poddała rebrandingowi. Tam, gdzie kawiarnie posiadają poprzedni design, również remodelingowi - mówi Krzysztof Kaliciński w rozmowie z serwisem Portalspozywczy.pl.

Sieć So!Coffee składa się obecnie z ponad 20 kawiarń. Poza dwoma sieciami kawiarń (Empik Cafe i So!Coffee) w portfolio spółki Legarde Services travel foodservice Poland znajdują się także inne marki gastronomiczne, jak: Bread & Butter, Business Shark, Voyage Cafe, Flying Bistro, Furore Ice Cream Shop oraz The Flame Restaurant & Bar.

Więcej o: