Chcesz wyglądać jak Rihanna? Jest na to sposób (biznesowy)
Koncert Rihanny w Polsce już za nami. Opinie są podzielone: byli tacy, którzy sobie go chwalili, i też tacy, którzy twierdzili, że nawet z playbacku trzeba umieć śpiewać.
Najistotniejszym wydarzeniem dla światowej prasy typu bruk i stonka, było jednak to, czy panna Rihanna była po koncercie Kings of Leon pijana, czy nie, oraz to, że opalała się na plaży.
Na blogu Pereza Hiltona (to od niego oraz serwisu TMZ serwisy plotkarskie biorą swoje zagraniczne newsy) opublikowano relację z tego wydarzenia (mam na myśli opalanie).
Zastosowano jednak przy nim fantastyczne narzędzie marketingowe, któremu wróżę w internecie wielką karierę.
Jak to działa?
Oglądasz sobie buty piosenkarki, najeżdżasz na nie myszką i od razu podświetla ci się informacja, gdzie możesz kupić coś podobnego.
Dajmy na to - serwis internetowy typu Plotek, Kotek albo Mamrotek (nazwy podane przypadkowo) dogaduje się z Reserved, Zarą czy H&M i od tej pory na niektórych zdjęciach pojawia się info, że w e-sklepie danej sieci można za 29,99 zł kupić koszulkę podobną do tej Rihanny.
Przypomina mi to inną fajną rzecz, która niedawno pojawiła się w Polsce, czyli elektroniczne przymierzalnie.
Wchodzi klientka do sklepu, mierzy spódnicę, a lustro prezentuje, jakby wyglądała w tej spódnicy i na przykład w bluzce leżącej na półce z tej samej kolekcji. Jeżeli kobiecie spodoba się efekt, to oprócz spódnicy być może kupi jeszcze ten drugi ciuszek.
Przymierzalnie wyposażone są w 52-calowe ekrany oraz kamery z czujnikami 3D. Lustra działają w oparciu o specjalne sensory rozpoznające głębię przestrzeni, dzięki czemu sylwetka osoby korzystającej z przymierzalni jest na bieżąco rejestrowana i analizowana. Następnie na obraz z kamery nakładane są zdjęcia wybranych elementów odzieży, które dopasowują się do sylwetki na ekranie. Ruch postaci jest animowany wraz z poruszaniem się przymierzającego.
Te wirtualne przymierzalnie, które były pokazywane w kraju kilka miesięcy temu, miały w pamięci urządzenia ok. tysiąca artykułów ze wszystkich sklepów odzieżowych z danego centrum handlowego. Można je zestawiać razem, klient dostaje na bieżąco informację o ich cenie, a później wydrukowaną listę zakupów.
Czy tak będzie wyglądała przyszłość handlu? Z całą pewnością jest to stymulacja do większych zakupów.
Wpis pochodzi z blogu: Towar niezgodny z umową
-
Wyciek danych kart płatniczych Polaków. Bank zablokował karty
-
Zatłoczony Everest zmienia się w obraz nędzy i rozpaczy. Szerpa pokazał film
-
Pilotka, szybowniczka i baloniarka. Wzbijanie się w powietrze to dla niej codziennośćMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Była zagrożeniem, może być wyleczona. AI znalazła antybiotyk w 2 godziny
-
61 martwych szczurów i 178 jajek w ścianie. Powodem zaległe wynagrodzenia
- "Lex Tusk". Tyle zarobi szef komisji ds. śledzenia rosyjskich wpływów
- Orlen tnie ceny paliw na wakacje. Będą rabaty, ale i ograniczenia
- Syn Łukaszenki, szef KGB i inni. Rośnie lista sankcyjna MSWiA
- Nowe rekordy temperatury w Chinach, Wietnamie i Laosie
- Niemcy. Ukraińscy żołnierze trenują na abramsach