Lidl przedłuża kampanię z Pascalem i Okrasą
W lipcu ubiegłego roku hasło "Pascal kontra Okrasa" pojawiło się na billboardach w całej Polsce. Początkowo wiele osób myślało, że to reklama kolejnego telewizyjnego show z dwoma popularnymi kucharzami. Z końcem miesiąca wszystko stało się jasne. Pascal Brodnicki i Karol Okrasa stali się twarzami niemieckiej sieci sklepów Lidl. Przez 52 tygodnie propozycje mistrzów kuchni bombardowały nas w telewizji, radiu i w gazetach.
Od ponad roku Polacy mają okazję śledzić kulinarne potyczki kucharzy w reklamach telewizyjnych i prasowych, ale przede wszystkim mogą wspólnie z nimi gotować, przekonując się, że samodzielne przygotowywanie posiłków jest łatwe i nie musi zabierać dużo czasu - mówi Patrycja Kamińska z działu PR Lidl Polska. Kamińska dodaje, że kampania trwa dalej, ponieważ kulinarni mistrzowie mają jeszcze wiele ciekawych przepisów do zaprezentowania, tym bardziej że dołączył do nich Paweł Małecki - mistrz Polski cukierników . Pierwsze reklamy z Małeckim pojawiły się w telewizji i innych mediach 9 marca.
- Polacy chętnie gotują, ale także pieką we własnych domach dla siebie, swoich rodzin i przyjaciół. Potwierdza to także liczba programów kulinarnych emitowanych w telewizji, których popularność nie słabnie. Poprzez nasz projekt chcemy uczyć Polaków gotowania i pieczenia, żeby nie musieli poszukiwać smaków poza domem, a tworzyli je w swojej kuchni - mówiła w marcu Anna Biskup PR manager Lidl Polska.
Według wyliczeń firmy Nielsen za okres od 26 sierpnia 01 września 2013 r. Lidl wydał na reklamę w telewizji 4,47 mln zł i znalazł się na trzecim miejscu w zestawieniu TOP 10 firm z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną.
-
USA: Chiny odrzucają rozmowy w sprawie zestrzelonego balonu
-
Kolejarz posmarował 80 m torów olejem, bo był niezadowolony z przewoźnika
-
10 zł za wypłatę z bankomatu to nie żart. Banki naliczają wyższe opłaty
-
Orlen szuka pracowników, a chętnych brak. Absurdalne procedury
-
RPP podejmie decyzję w sprawie stóp procentowych
- The Last of Us 3 jednak powstaje? Sukces serialu może przyspieszyć premierę gry
- Uwaga na marzec. PPK złapie cię na autozapis, PKP wypisuje się z podwyżek. Studio Biznes wyjaśnia
- Podwyżka wieku emerytalnego. Protesty we Francji. Związkowcy przedłużają strajki
- Kryzys lekowy. "Poszukiwacze zaginionych antybiotyków" ruszyli w Polskę
- Brytyjczyk odesłany do kraju. Powodem uszkodzony paszport