Lidl przedłuża kampanię z Pascalem i Okrasą

Pierwsze reklamy Lidla z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą pojawiły się w lipcu ubiegłego roku. Kampania zaplanowana początkowo na 52 tygodnie właśnie została przedłużona. Firma nie zdradziła, jak długo kucharze pozostaną twarzami Lidla.

W lipcu ubiegłego roku hasło "Pascal kontra Okrasa" pojawiło się na billboardach w całej Polsce. Początkowo wiele osób myślało, że to reklama kolejnego telewizyjnego show z dwoma popularnymi kucharzami. Z końcem miesiąca wszystko stało się jasne. Pascal Brodnicki i Karol Okrasa stali się twarzami niemieckiej sieci sklepów Lidl. Przez 52 tygodnie propozycje mistrzów kuchni bombardowały nas w telewizji, radiu i w gazetach.

Od ponad roku Polacy mają okazję śledzić kulinarne potyczki kucharzy w reklamach telewizyjnych i prasowych, ale przede wszystkim mogą wspólnie z nimi gotować, przekonując się, że samodzielne przygotowywanie posiłków jest łatwe i nie musi zabierać dużo czasu - mówi Patrycja Kamińska z działu PR Lidl Polska. Kamińska dodaje, że kampania trwa dalej, ponieważ kulinarni mistrzowie mają jeszcze wiele ciekawych przepisów do zaprezentowania, tym bardziej że dołączył do nich Paweł Małecki - mistrz Polski cukierników . Pierwsze reklamy z Małeckim pojawiły się w telewizji i innych mediach 9 marca.

- Polacy chętnie gotują, ale także pieką we własnych domach dla siebie, swoich rodzin i przyjaciół. Potwierdza to także liczba programów kulinarnych emitowanych w telewizji, których popularność nie słabnie. Poprzez nasz projekt chcemy uczyć Polaków gotowania i pieczenia, żeby nie musieli poszukiwać smaków poza domem, a tworzyli je w swojej kuchni - mówiła w marcu Anna Biskup PR manager Lidl Polska.

Według wyliczeń firmy Nielsen za okres od 26 sierpnia 01 września 2013 r. Lidl wydał na reklamę w telewizji 4,47 mln zł i znalazł się na trzecim miejscu w zestawieniu TOP 10 firm z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną.

Więcej o: