Jeszcze szybszy fast food. McDonald's testuje aplikację mobilną

McDonald's rozpoczął testowanie mobilnej aplikacji umożliwiającej klientom składanie zamówienia oraz płacenie za pomocą telefonu komórkowego. Jeśli usługa się sprawdzi, wkrótce będą mogli z niej korzystać wszyscy klienci w Stanach Zjednoczonych - podał ?Daily Mail?.

Aplikacja McDonald's ma pozwolić zarówno złożyć zamówienie, jak i dokonać zapłaty. Klient zdecyduje, czy będzie chciał odebrać zamówienie w lokalu, czy okienku drive-through. Testy nowej aplikacji prowadzone są na razie w Salt Lake City w stanie Utah oraz w Austin w Teksasie. Nowe rozwiązanie ma przyciągnąć przede wszystkim młodych klientów. Według Business Insider McDonald's w Stanach nie znalazł się nawet w czołowej dziesiątce ulubionych marek młodego pokolenia.

McDonald's jak do tej pory zostawał w tyle w stosunku do konkurencji z wprowadzaniem nowoczesnych rozwiązań. Jedna z konkurencyjnych sieci - Chipotle - od dłuższego czasu oferuje płatności mobilne. Z kolei Burger King w niektórych miastach w Stanach umożliwia zamawianie dań przez internet, jak również dowozi produkty bez dodatkowych opłat.

Sieć McDonald's ma w Stanach ponad 14 tys. barów.

Więcej o: