Jeszcze szybszy fast food. McDonald's testuje aplikację mobilną
Aplikacja McDonald's ma pozwolić zarówno złożyć zamówienie, jak i dokonać zapłaty. Klient zdecyduje, czy będzie chciał odebrać zamówienie w lokalu, czy okienku drive-through. Testy nowej aplikacji prowadzone są na razie w Salt Lake City w stanie Utah oraz w Austin w Teksasie. Nowe rozwiązanie ma przyciągnąć przede wszystkim młodych klientów. Według Business Insider McDonald's w Stanach nie znalazł się nawet w czołowej dziesiątce ulubionych marek młodego pokolenia.
McDonald's jak do tej pory zostawał w tyle w stosunku do konkurencji z wprowadzaniem nowoczesnych rozwiązań. Jedna z konkurencyjnych sieci - Chipotle - od dłuższego czasu oferuje płatności mobilne. Z kolei Burger King w niektórych miastach w Stanach umożliwia zamawianie dań przez internet, jak również dowozi produkty bez dodatkowych opłat.
Sieć McDonald's ma w Stanach ponad 14 tys. barów.
-
Wyciekły dane kart jednego z polskich banków. Masz taką? Nią nie zapłacisz
-
Everest zamienia się w wielkie śmietnisko i cmentarzysko. Kilkaset ciał przy szlaku
-
Pilotka, szybowniczka i baloniarka. Wzbijanie się w powietrze to dla niej codziennośćMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Była zagrożeniem, może być wyleczona. AI znalazła antybiotyk w 2 godziny
-
61 martwych szczurów i 178 jajek w ścianie. Powodem zaległe wynagrodzenia
- "Lex Tusk". Tyle zarobi szef komisji ds. śledzenia rosyjskich wpływów
- Orlen tnie ceny paliw na wakacje. Będą rabaty, ale i ograniczenia
- Syn Łukaszenki, szef KGB i inni. Rośnie lista sankcyjna MSWiA
- Rekordowe upały w Chinach. W Szanghaju jeszcze nigdy nie było tak gorąco
- Niemcy. Ukraińscy żołnierze trenują na abramsach