Jeszcze szybszy fast food. McDonald's testuje aplikację mobilną
Aplikacja McDonald's ma pozwolić zarówno złożyć zamówienie, jak i dokonać zapłaty. Klient zdecyduje, czy będzie chciał odebrać zamówienie w lokalu, czy okienku drive-through. Testy nowej aplikacji prowadzone są na razie w Salt Lake City w stanie Utah oraz w Austin w Teksasie. Nowe rozwiązanie ma przyciągnąć przede wszystkim młodych klientów. Według Business Insider McDonald's w Stanach nie znalazł się nawet w czołowej dziesiątce ulubionych marek młodego pokolenia.
McDonald's jak do tej pory zostawał w tyle w stosunku do konkurencji z wprowadzaniem nowoczesnych rozwiązań. Jedna z konkurencyjnych sieci - Chipotle - od dłuższego czasu oferuje płatności mobilne. Z kolei Burger King w niektórych miastach w Stanach umożliwia zamawianie dań przez internet, jak również dowozi produkty bez dodatkowych opłat.
Sieć McDonald's ma w Stanach ponad 14 tys. barów.
-
Tajwan, Chiny i półprzewodniki. "Gdy ten cel zostanie osiągnięty, sytuacja może stać się krytyczna"
-
Wrocław. Pracownica banku miała przywłaszczyć 4,5 mln zł. Spłaciła dług, kupiła cztery mieszkania [WIDEO]
-
Rząd się modli o ciepłą zimę. "Energia będzie śmiesznie tania, ale za 20 lat"
-
Załamanie na rynku kredytów mieszkaniowych. To przez stopy? Ekspert wskazuje na inną przyczynę
-
44-latka z Podlasia zamówiła 26 worków po 25 kg cukru w każdym. Została oszukana
- Podatek od posiadania psa w 2023 r. Maksymalna stawka idzie w górę. Czeka nas fala podwyżek
- Tak będą wyglądać "Dziecięce Biblioteki Biedronki". Mamy zdjęcia. Uwagę zwraca doklejona kartka
- Bieła-Kola zastąpi oryginalną colę w Rosji. Białorusini podawali ją cielętom jako lek
- Kaczyński straszy euro: Radykalne zubożenie. Ekspert: Siła nabywcza nie zmieniłaby się ani o jotę
- Dodatek do emerytury po 65. roku życia. O co mogą ubierać się seniorzy? Ile można zyskać?