McDonald's ma coraz mniej klientów. Dlatego sieć będzie sprzedawać steki

Amerykańska sieć fast food robi kolejny krok w celu przyciągnięcia do siebie jak największej liczby klientów. W Stanach Zjednoczonych do każdego zestawu śniadaniowego można zamówić ?grubego, soczystego steka? - podaje Lisa McComb, rzecznik prasowy McDonald's

Przedstawiciele sieci podają, że nowość w menu jest dostępna w niemal 10 tys. lokali z 14 tys. funkcjonujących w całych Stanach. Stek, jajko i serowa bułka z grillowaną cebulą mają 540 kalorii - 10 mniej niż Big Mac. - Klienci oczekują nowości. Kanapka ze stekiem będzie produktem premium i jej cena też będzie wyższa od innych produktów - mówi Bryan Elliott, analityk z Raymond James Financial.

Nowe propozycje w menu amerykańskiej sieci fast food to kolejny przykład walki o klientów. Także we wrześniu McDonald's rozpoczął testowanie mobilnej aplikacji umożliwiającej klientom składanie zamówienia oraz płacenie za pomocą telefonu komórkowego. Aplikacja McDonald's ma pozwolić zarówno złożyć zamówienie, jak i dokonać zapłaty. Klient zdecyduje, czy będzie chciał odebrać zamówienie w lokalu czy okienku drive-through.

Wiosną tego roku pisaliśmy o najnowszych badaniach branżowego magazynu ,,Ad Age", które pokazują, że wśród młodych Amerykanów poziom rozpoznawalności znanej sieci McDonald's jest coraz niższy . Z serwującą hamburgery sieciówką wygrywają m.in. Subway, Pizza Hut czy KFC. Dlatego McDonald's stara się ponownie odświeżyć swój wizerunek, by zachęcić do częstszego bywania w swoich barach przedstawicieli kluczowej dla swojego biznesu grupy wiekowej 18-34 lata.

Więcej o: