Książka Pascala i Okrasy schodzi jak ciepłe bułeczki. Ruch na Allegro, Lidl dodrukuje 200 tys. egzemplarzy
Promocyjna akcja Lidla miała na celu zachęcenie Polaków do robienia przedświątecznych zakupów właśnie w tej dyskontowej sieci. Pomysł był prosty: każdy, kto w ciągu miesiąca zrobi zakupy za minimum 300 zł (można jednorazowo, można 6 razy po 50 zł), otrzyma w prezencie książkę kucharską "Pascal kontra Okrasa" ze 104 przepisami autorstwa Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, którzy od ponad roku są twarzami reklamującymi Lidla.
Kampania świąteczna została zorganizowana z ogromnym rozmachem : Lidl wydrukował aż milion egzemplarzy książki. Jednak sukces akcji przerósł najśmielsze oczekiwania firmy - kilka dni temu okazało się, że nakład się wyczerpuje, a książek zaczyna brakować.
Dlatego w piątek Lidl zdecydował, że dodrukuje jeszcze 200 tys. egzemplarzy książki. - To wyraźny sygnał, że popyt na edukację kulinarną wśród Polaków nie maleje - mówi Patrycja Kamińska, rzecznik prasowy Lidla.
Popyt jest jednak tak wielki, że darmowa w założeniu książka "Pascal kontra Okrasa" pojawiła się na Allegro. Jak zauważył serwis HotMoney.pl , darmowe książki od Lidla sprzedają się świetnie, choć wcale nie są tanie - ceny zaczynają się od 26 zł, a za najdroższe egzemplarze trzeba zapłacić nawet 55 zł plus koszty przesyłki.
-
Rurociąg naftowy "Przyjaźń" trafiony rakietą. Rosja podejrzewa Ukrainę
-
Są pierwsze dane o inflacji w Chorwacji po przyjęciu euro
-
Wiatr i słońce wygrało z węglem, a teraz też z gazem
-
Podatki 2023. Czy emeryci i renciści muszą składać PIT?
-
Wygrana w Eurojackpot trafi do Polski. Wiadomo, skąd wysłano zwycięski kupon
- Spowodował wypadek i nie miał OC. Musi zapłacić 2 mln zł
- Rozbierasz się w internecie za pieniądze? Może do ciebie zapukać skarbówka
- Jarosław Kaczyński mógł oszczędzić na przelewie dla Ukrainy. Zapłacił "najwyższą możliwą prowizję"
- USA. Fed znów podniósł stopy. Tym razem jeszcze mniej niż ostatnio
- Chiny. TikTokerka pokazała, jak zjada rekina. Musi zapłacić 80 tys. zł kary