McDonald's ma 4,5 tys. ton kurczaków z upływającym terminem ważności. Bo się nie sprzedały
Problemy McDonald's zaczęły się jesienią, gdy firma zamówiła prawie 20 tys. ton mrożonych skrzydełek z kurczaka Mighty Wings, które miały zostać sprzedane w ramach promocji nowych dań w menu sieci. Niestety, sprzedaż skrzydełek była rozczarowaniem i w magazynach zostało ok. 20 proc. pierwotnie zamówionej liczby skrzydełek.
Teraz, jak czytamy w "Wall Street Journal", sieć planuje kolejną akcję promocyjną w USA, aby jakoś sprzedać feralne skrzydełka. Amerykańscy konsumenci mogą spodziewać się niskich cen, bo McDonald's jest zdesperowany - mrożonki z kurczaka mają bliski termin przydatności do spożycia.
Słabą sprzedaż skrzydełek sieć zauważyła już w trzecim kwartale. W komentarzu do wyników finansowych w tym okresie prezes sieci Don Thompson napisał, że sprzedaż produktów z kurczaka jest rozczarowująca, a sieć nie jest w tym zakresie najbardziej konkurencyjnym graczem na rynku. McDonald's sprzedawał skrzydełka z kurczaka Mighty Wings jako produkt premium - za trzy skrzydełka trzeba zapłacić 3,69 dol., a za 10 - 9,69 dol.
-
Jest decyzja RPP. Prognoza pogody dla kredytobiorców: Gorąco
-
"Historyczne" porozumienie "Solidarności" z rządem
-
Niesamowita wyprawa Polaków. Mają za sobą już trzy zjazdy. Śledź z nami tę podróżMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Dym z pożarów paraliżuje Amerykę. Odnotowano najgorszą jakość powietrza
-
Fin przekroczył dozwoloną prędkość o 32 km. Otrzymał 120 tys. euro mandatu
- Strajki na lotnisku Heathrow przez całe wakacje. Znamy daty
- Największe ćwiczenia powietrzne w historii NATO. Odbiją się na lotach
- Wyższy zasiłek chorobowy już od lipca. Ile dostaną pracownicy na L4?
- TOP 5 najdroższych wysp świata, które są na sprzedaż. Ile kosztują?
- Oszust włamał ci się na konto? Sprawdź, jak wylogować hakera z Facebooka