PolskiBus wprowadza 50 tys. biletów za złotówkę

Tani przewoźnik autobusowy od poniedziałku wprowadził do systemu 50 tys. biletów za złotówkę na wszystkie swoje połączenia. Promocyjne bilety można zamawiać na kursy od 8 stycznia do marca
To kolejna edycja akcji promocyjnej PolskiegoBusa - na początku tego roku przewoźnik rozdał 10 tys. promocyjnych biletów i rozeszły się one błyskawicznie, w ciągu dwóch-trzech dni.

- Mamy nadzieję, że nasza oferta zachęci nowych pasażerów, którzy już słyszeli o naszych wspaniałych czerwonych autokarach PolskiBus.com, lecz jeszcze nie mieli możliwości skorzystania z naszych usług. To idealna okazja, aby przekonać się o tym, iż można podróżować wygodnie i w bardzo dobrej cenie - mówi Piotr Bezulski, dyrektor zarządzający PolskiBus.com.

50 tys. biletów można rezerwować już od poniedziałku. Cena za bilet to 1 zł plus 1 zł opłaty za rezerwację. Promocyjne bilety obowiązują na wszystkie trasy przewoźnika, choć nie zawsze będzie można je zarezerwować. - Wszystko zależy od obłożenia i popularności trasy - mówią przedstawiciele firmy. Jest tylko jeden haczyk - bilety za 1 zł dotyczą kursów w okresie od 8 stycznia do 25 marca przyszłego roku.

PolskiBus.com rozpoczął działalność na polskim rynku w czerwcu ubiegłego roku. Od tej pory przewoźnik sprzedał ponad 2 mln biletów. Przewoźnik kursuje między ponad 20 polskimi miastami, oferuje też połączenia z Berlinem, Pragą, Wiedniem i Bratysławą.

Szkot inwestuje w Polsce

Za firmą PolskiBus.com stoi szkocki milioner Brian Souter - jeden z największych graczy na rynku transportowym w Wielkiej Brytanii. Należący do niego potężny fundusz Souter Investments zarządza ponad 120 inwestycjami na całym świecie.

Jak na razie Souter zainwestował w Polsce 30 mln euro, przyznaje jednak, że całkowita wartość inwestycji może przekroczyć 100 mln euro. Plany ma też ambitne. - Chcemy w ciągu najbliższych dwóch-trzech lat zostać liderem polskiego rynku autobusowego w Polsce. Myślę, że możliwe wyniki do uzyskania w tej perspektywie czasowej to 100 mln euro zysków rocznie ze sprzedaży biletów i flota 200 autobusów - mówił Souter w kwietniu w rozmowie z serwisem Wyborcza.biz.

Czytaj też: Polski Bus podbija Polskę. Wkrótce wkroczy do Europy?

Souter podkreśla też, że Polska stanowi dla niego przyczółek do dalszej międzynarodowej ekspansji. Nie podał konkretnych miejsc, gdzie już wkrótce chciałby rozpocząć działalność, przyznał jednak, że są to kraje z regionu Europy Środkowej. - Ten region rozwija się bardzo szybko, a pozytywny przykład rozwoju naszego biznesu w Polsce sprawia, że już wkrótce możemy podążyć tym tropem - powiedział Souter.



Jak często jeździsz autokarem?
Więcej o: