Da Grasso rusza z akcją promocyjną i rozdaje pizze

Największa w Polsce franczyzowa sieć pizzerii od 21 stycznia uruchomiła nową akcję promocyjną. Do końca sierpnia Da Grasso będzie wyszukiwać na portalach społecznościowych osób, które deklarują, że są głodne lub organizują domówkę i będzie im dostarczać darmowe pizze
Akcja promocyjna sieci Da Grasso to zupełna nowość na rynku w Polsce. - Tego typu działania prowadzone były już w innych krajach, ale w Polsce jesteśmy pierwszą siecią, która rozdaje pizze swoim klientom. Chcemy przez to dać coś naszym fanom - mówi Iwona Ociepa z biura prasowego Da Grasso.

Ideą akcji jest dotarcie do tych osób, które na portalach społecznościowych deklarują, że są głodne, że szykuje się u nich domówka lub wspólne oglądanie meczu czy innej imprezy sportowej. Sieć monitoruje takie osoby i do wybranych wysyła samochód z darmową pizzą. - Celem akcji jest promocja i reklama sieci pizzerii Da Grasso oraz jej produktów na terenie Polski - czytamy w regulaminie akcji promocyjnej "Pizza Patrol Da Grasso".

- Nie mamy założeń, ile takich pizz może zostać rozdanych. Obecnie 200 lokali naszej sieci funkcjonuje w 150 miastach i z pewnością w każdym z nich zostanie rozdanych około kilkudziesięciu darmowych pizz - dodaje Ociepa.

Szczegółowy harmonogram akcji promocyjnej podawany będzie na bieżąco na profilu Da Grasso na Facebooku, gdzie sieć ma około 85 tys. fanów.