Napój energetyczny dla kobiet wraca na rynek. W nowej odsłonie
Od lutego napój Blow - pierwszy energetyk dla kobiet - jest już dostępny w sprzedaży. W ciągu dwóch miesięcy od zakupu marki firma FoodCare wprowadziła na rynek napój w nowej odsłonie. Do końca roku spółka zamierza trzykrotnie zwiększyć udziały marki w rynkowym torcie
Od początku lutego napój dostępny jest w sprzedaży w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł. - Marka Blow jest trzecim napojem energetycznym w naszym portfolio, obok Black Energy Drink i N-Gine. Jesteśmy obecnie największym producentem energetyków w Polsce, co z jednej strony ogromnie nas motywuje, z drugiej zaś bardzo zobowiązuje. Wierzymy, że starannie przygotowana nowa oprawa marki Blow spotka się z uznaniem kolejnych konsumentek - mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.
Jak podają przedstawiciele firmy, reaktywacja poziomkowego napoju energetycznego Blow na nastąpić przede wszystkim dzięki spójnej strategii marketingowej, nowej identyfikacji wizualnej i silnemu wsparciu punktów sprzedaży.
W I kwartale tego roku koncern FoodCare stawia na zbudowanie szerokiej dystrybucji, ruszając ze sprzedażą równolegle w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Produkt będzie silnie eksponowany w punktach sprzedaży - od materiałów POS (jak regały produktowe), które wyróżnią napój na półce, poprzez plakaty, aż po standy i ekspozycje paletowe.
Obecnie udziały BLOW sięgają zaledwie 1,5 proc. FoodCare planuje jednak już w 2013 roku zwiększenie ich do poziomu 5 proc. Firma założona została w 1984 roku, jest właścicielem m.in. takich marek, jak: Gellwe, Fitella, Black, N-Gine, 4Move i Frugo. Jest również największym producentem marek własnych w kategoriach deserowych w Europie Centralnej.
Jak podają przedstawiciele firmy, reaktywacja poziomkowego napoju energetycznego Blow na nastąpić przede wszystkim dzięki spójnej strategii marketingowej, nowej identyfikacji wizualnej i silnemu wsparciu punktów sprzedaży.
W I kwartale tego roku koncern FoodCare stawia na zbudowanie szerokiej dystrybucji, ruszając ze sprzedażą równolegle w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Produkt będzie silnie eksponowany w punktach sprzedaży - od materiałów POS (jak regały produktowe), które wyróżnią napój na półce, poprzez plakaty, aż po standy i ekspozycje paletowe.
Obecnie udziały BLOW sięgają zaledwie 1,5 proc. FoodCare planuje jednak już w 2013 roku zwiększenie ich do poziomu 5 proc. Firma założona została w 1984 roku, jest właścicielem m.in. takich marek, jak: Gellwe, Fitella, Black, N-Gine, 4Move i Frugo. Jest również największym producentem marek własnych w kategoriach deserowych w Europie Centralnej.
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
Siłownie i restauracje zostaną otwarte w lutym? Mateusz Morawiecki podał warunki
-
Dworczyk atakuje Niemcy za zakup szczepionek poza unijną umową. KE: Najpierw dostawa dla całej UE
-
500 plus. Jedna bardzo ważna zmiana i dotyczy wszystkich, którzy korzystają ze świadczenia
-
Pfizer wróci do normalnych dostaw szczepionek od 25 stycznia. Dlaczego wcześniej zwolnił tempo?
-
Abonament RTV. Poczta Polska ściga dłużników. W 2020 roku zaległości na ponad miliard złotych
- Niemcy przedłużają lockdown. "Dzieci zarażają się nowymi szczepami koronawirusa jak dorośli"
- Nawalny opublikował materiał o "pałacu dla Putina". "Wygląda jak rezydencja barona narkotykowego"
- Sankcje wobec Nord Stream 2. USA nałożyły je na rosyjskiego armatora
- Koronawirus w Polsce. Sądy masowo kasują kary nałożone przez sanepid
- Mniej szczepionek od Pfizera, a rząd chce szczepić więcej osób. Zużyjemy całe rezerwy [WYKRES DNIA]