Heineken pokazuje nową reklamę telewizyjną, a w niej Alicja Bachleda-Curuś

Reklama pod hasłem ?Déja Vu? promująca nowy kształt butelki Heinekena została najpierw pokazana w Internecie, a od 11 marca można ją obejrzeć w amerykańskich stacjach telewizyjnych.
Głównym bohaterem reklamy Heinekena jest mężczyzna, który trafia na imprezy w trzech zakątkach świata - w Wietnamie, Nigerii i Nowym Jorku. W każdym z miejsc spotyka kobiety, z którymi zaczyna tańczyć, ale wkrótce okazuje się, że związane są one z kimś innym. Po serii niepowodzeń, dopiero w Nowym Jorku udaje się mężczyźnie zaprosić bohaterkę reklamy - Alicję Bachledę-Curuś - na piwo przy barze.



Reklama emitowana będzie w amerykańskich kanałach telewizyjnych w celu promocji nowego kształtu butelki "Star Bottle", która dostępna jest już w 170 krajach na świecie.

Spot, który przygotowała agencja Wieden+Kennedy New York, wyreżyserował Rupert Anders - reżyser "Królowa Śnieżka i Łowca" czy "Black Hole". Reklama przygotowana została w trzech wersjach: 90-, 60- i 30-sekundowej. Na razie nie wiadomo, czy reklama będzie emitowana poza USA.

Więcej o: