Komentarze (115)
Koniec natrętnych telemarketerów. Play interweniuje po naszym tekście
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • guest077

    Oceniono 8 razy 8

    To jeszcze napiszcie o tym, co wyprawia Netia, bo to co robi ta firma to już podchodzi pod stalking.

    Do mojej firmy dzwoni dziennie po 5-10 osób z Netii, najpierw grzecznie ich informowaliśmy, że nie jesteśmy zainteresowani zmianą operatora, potem sami zaczęliśmy robić sobie jaja (na zasadzie: "Proszę poczekać, łączę z szefem" i włączaliśmy na 15 minut muzyczkę aż się spamer sam rozłączył jak się zorientował że stracił czas). Niestety te jaja spowodowały zablokowanie naszego numeru telefonu na pół dnia.

    Z drugiej strony próby kontaktu na infolinię z Netii w celu zażądania usunięcia naszego numeru z ich bazy skutkowały tym, że KAŻDORAZOWO konsultant urywał nam w połowie zdania z tekstem "Łączę do odpowiedniego działu", po czym przełączał na infolinię dla istniejących klientów. Tam oczywiście trzeba podać numer klienta (którego naturalnie nie mamy),a po dwukrotnym wprowadzeniu złego jesteśmy przekierowani DO TEGO SAMEGO KONSULTANTA, który znowu nas przełącza do "odpowiedniego działu".

    To, co ta firma robi to już naprawdę nie jest telemarketing ani nawet spam, tylko zwyczajne nękanie. Poinformowałem wczoraj Netię przez (sic!) facebooka, że jeśli jeszcze raz ktoś do mnie zadzwoni to zgłaszam sprawę do prokuratury. Obiecali, że usuną numer, ale to samo obiecywali setkom osób. Póki co jeszcze nikt nie zadzwonił, ale to dopiero połowa dnia.

  • gent76

    Oceniono 7 razy 7

    Panie Sokolowski, nie pograzaj pan samego siebie i swojej firymy. To o takich jak pan mowi sie ze maja 'gebe pelna frazesow'. Nowy system? Wydajnosc, oszczednosc czasu? Czyjego czasu? To przeciez marnotrawienie czasu potencjalnych klientow i ich irytacja za tym stoi w imie 'optymalizacji kosztow' pana firmy. Zapomniales pan dodac, ze klient jest dla waszej firmy najwazniejszy. Co za balwan. Skad oni takich biora?

  • ixi_maltox

    Oceniono 7 razy 7

    "Ten system bez przerwy z kimś łączy, to oszczędność czasu dla naszych konsultantów. Nie muszą ręcznie wybierać numeru, oni tylko rozmawiają - tłumaczy Wojciech Sokołowski. "
    Szkoda tylko że zapomniał o wszystkich nękanych i o ich czasie.

  • mrmouse

    Oceniono 7 razy 7

    Ciekawy tok rozumowania jakiś FIUT (Film i Uwentulanie Telewizja) wymyślił, że czas pracowników jest cenny. Nie jest natomiast cenny czas potencjalnych klientów. Tym można zawracać głowę przez 24 godziny w tygodniu. Też miewam głuche telefony od różnych mafii zwanych dla niepoznaki firmami. Pamiętamm też jakiegoś gnojka z telekomu, który kazał mi podać kiedy kończy mi się umowa u konkurencji, bo inaczej oni będą dzwonić non-stop. Oczywiście takie działanie podchodzi pod paragrał pod nękanie, o czym rozmówcę lojalnie uprzedziłem. Ech.

  • ja_mowie_to_co_mysle

    Oceniono 6 razy 6

    PLAY to pie,rdolona mafia, przestrzegam każdego przed zawieraniem umowy z nimi. Po ustaniu umowy będą was nękać jakimiś urojonymi zadłużeniami, straszyć windykacją tylko po to żeby zostać u nich. Ja mam teraz z nimi problemy.

  • pasazerski

    Oceniono 6 razy 6

    To zajmijcie się jeszcze sprawą tych cymbałów z Intrum Justitia, którzy wydzwaniają po ludziach o nienależny im haracz, z tytułu rzekomo kupionych długów !

  • lot-condora

    Oceniono 6 razy 6

    "Ten system bez przerwy z kimś łączy, to oszczędność czasu dla naszych konsultantów. "

    Dlaczegóż jakaś firma miałaby się przejmowac tym, że oszczędza swój czas i pieniądze,
    kosztem cudzego czasu i pieniędzy?

  • spryciasz01

    Oceniono 5 razy 5

    A Ja mam tel. w T-MOBILE , mnie też nękają czasem codziennie po kilka razy na dobe żeby jakiś nowy numer kupić wraz z aparatem za złotówke. Szczerze ? mam ich w dupie , i wiem że od naciągania klijentów konsultantki mają większy chajs a Firma jeszcze większy .Dlatego też nigdy nie odbieram od nich telefonu ( ależ ja ich musze wkur.wiać ) chyba że kończy mi się umowa , na 2 miesiące przed zakończeniem chętnie sobie słucham nowej oferty

  • agonda

    Oceniono 9 razy 5

    Do mojego starszego jak narwani dzwonili z Orange/TPSA, żeby namówić Go do lepszej taryfy
    na telefon stacjonarny. Robili to tak skutecznie, że zlikwidował telefon na amen po 40stu latach
    płacenia abonamentu. Spece od marketingu jeszcze nie odkryli, że niektórzy wolą święty spokój
    od porównywania skomplikowanych taryf, żeby zaoszczędzić 10 zł na miesiąc.

  • adammichnikoff

    Oceniono 5 razy 5

    Zróbcie teraz porządek z Erą. Odkąd przejął ją T-Mobil to zamiast ucywilizowania firmy nastąpiło cos odwrotnego: agresywny marketing bezpośredni jak w kraju trzeciego świata. Ciągłe telefony z niechcianymi ofertami, bombardowanie sms-ami, nawet w nocy!!!!. Do tego nieuczciwa reklama i promocja, pogorszenie warunków ekonomicznych (co raz drożej a w dodatku mnóstwo zagmatwanych ofert obliczonych na ogłupienie klienta lub ofert wręcz kłamliwych) i pogorszenie jakości usług.

  • voooo

    Oceniono 7 razy 5

    Do mnie od kilku miesięcy co 2-3 dni dzwonią z Netii

    To jest, żenujące, czy oni myślą, że jak będą wku..iać klienta to do nich dołączy?
    Kiedyś byłem zainteresowany, teraz mówię im nigdy do takiej natrętnej firmy, to się wielce dziwią, że tylko ze względu na te telefony?

  • brutalny_cyrkiel

    Oceniono 5 razy 5

    Ludzie powinni się gdzieś skrzyknąć (teraz robi się to chyba na FB, chociaż nie znoszę tego ustrojstwa, ale dla dobra sprawy jestem gotów się poświęcić) w parę tysięcy, zrobić listę wku...ających firm dzwoniących do domów - a to z cudowną obniżką abonamentu, a to z cudownym pokazem garnków kuchennych, a to z cudownym pasem magnetycznym masującym kręgosłup - i wykonywać po 10 tysięcy telefonów dziennie. Polecać najnowsze filmy, piosenki, dzielić się przemyśleniami z kraju i ze świata.

    Tylko takie zmasowane akcje, rzekłbym, społeczny terroryzm, mają szansę z agresywnym, prymitywnym kapitalizmem. Taka firma na każdy swój telefon powinna dostawać sto telefonów zwrotnych, a żaden na temat. Wtedy by się nauczyli.

  • onoki

    Oceniono 7 razy 5

    system reklamowy jest do bani. Zamiast zachecic, to wali wielkie reklamy na ulicach i dzwoni na prywatne numery. Takie wlazenie w tylek na sile nie jest przyjemne. Jak mozna tego nie wiedziec? Jak mozna jeszcze udawac, ze to jesst "reklama"?

  • tamerlan80

    Oceniono 4 razy 4

    Fajne kity pociskają z tym kupionym spisem numerów Orange. Sam mam niezarejestrowanego prepaida Orange i też było połączenie z tego numeru.

  • qwerfvcxzasd

    Oceniono 6 razy 4

    Widocznie jednak czesc obdzwanianych reaguje i podpisuje nowe umowy. Inaczej by sie to nie opłacało. Sami jesteśmy sobie winni. Powinno sie natychmiast spuszczać takie firmy na drzewo.

  • qbba77

    Oceniono 4 razy 4

    urestwo w czystej postaci... ja już podziękowałem Play... ciao

  • mieszczuch123

    Oceniono 6 razy 4

    Dla mnie ta forma reklamy to zwykłe chamstwo, dzwoni taki Play i odkłada słuchawkę, a jak potencjalny klient oddzwania to słyszy "spadaj jesteśmy zajęci" !!!

  • xegar

    Oceniono 3 razy 3

    Dla telemarketerów i ich szefów proponuję zastosowanie systemu "predictive killer". Najpierw strzela, potem sprawdza, czy był powód. Tak oszczędność czasu.

  • beatle71

    Oceniono 3 razy 3

    Play i konsultanci to porazka!!!! mam internet od nich,przy podpisaniu umowy cos zle wklepali w system i zeby to wyjasnic nabilem troche na rachunek(telefon mam w innej sieci) dali mi za to upust na rachunku do konca umowy ktory zniknol po dwoch miesiacach i znowu dzwonienie wyjasnianie o ktorej,nazwisko konsultanta itp itd lacznie pol roku dochodzenia,pod koniec umowy zadzwonila pani o przedluzenie,warunki ustalone czego dostalem potwierdenie i znowu to samo!!!!!!!!!rachunek wyzszy o 10 zl niz w umowie,jak mam sie znowu z nimi bujac pol roku przy wyjasnianiu to mi sie rzygac chce,banda oszolomow!

  • keagan

    Oceniono 3 razy 3

    To jeszcze nic w porównaniu z tym co wyrabia ORANGE !! Nekanie telefonami czasami z dnia na dzień. Proceder trwał ponad pół roku z mniejszym i wiekszym nasileniem. Na nic zdały się prośby o wyróżnienie mojego nr jako "niezainteresowanego" i kolejnych zapewnieniach, że tak zrobia i nikt już nie zadzwoni. Dopiero, gdy po raz kolejny wspomniałem o oskarżeniu o stalking, od dwóch miesięcy mam spokój.. Mam nadzieję, że nie "na razie"..

  • filutkowa

    Oceniono 3 razy 3

    Call center oderwane od rzeczywistości jest.
    W firmie mamy 5 telefonów i wszystkie w Play.
    Dzwonią konsultanci jak szaleni, chyba dlatego że trzy przeszły na czas nieokreślony (umowy wygasły).
    No i dzwonią i ciągle o tym samym, że w Play będziemy mieć niższe rachunki i żeby się przenieść do Play.
    Bez komentarza :D

  • hausner1985

    Oceniono 3 razy 3

    Takie systemy to standard... Tylko tu ktoś za bardzo zaoszczędzić chciał... Wszystkie call center tak robią, jednak aby nie dochodziło do takiej sytuacji system nie wybiera numerów dopóki nie ma walnych konsultantów albo nie ma pewności że ktoś za raz będzie wolny... Tu ktoś był zbyt agresywny i chciał za dużo zaoszczędzić na konsultantach...

  • homela

    Oceniono 3 razy 3

    Chyba jeszcze "systemu" nie wyłączyli, bo właśnie dzisiaj Pani z Play do mnie dzwoniła, kilka minut po takim właśnie głuchym telefonie. Na pytanie skąd ma mój numer (oczywiście jestem w innej sieci) powiedziała, że system mnie "wylosował". Jaki jestem szczęśliwy:)

  • mrfx

    Oceniono 7 razy 3

    Wg mnie wszystkich spamerów telefonicznych powinno karać się strzałem w tył głowy, publicznie na stadionie narodowym. Problem byłby skutecznie rozwiązany w ciągu jednego miesiąca.

  • tajemnicapanstwowa

    Oceniono 5 razy 3

    niech Gruszka nie udaje swietoszka ;)

    KAZDA siec jezeli chce cos wcisnac (a to akcja z dodatkowym pakietem na miesiac, a to przedluzenie umowy) korzysta z tego systemu i bardzo czesto jest tak, ze polaczenie jest zrywane.

    dupa im sie zapalila i teraz robimy ladny PiAr :)

  • qwerfvcxzasd

    Oceniono 3 razy 3

    "Nie mogę się na razie skontaktować z Playem, więc nie chcę nic mówić - stwierdził."
    Może należy skorzystać z sytemu i wydzwaniać co 5 sekund? W końcu ktoś odbierze.

  • bbb52

    Oceniono 7 razy 3

    sukinkoty z Playa ciągle do mnie dzwonią, co i raz z nowych numerów. Wiele połączeń temu zacząłem za każdym razem mówić, że:
    - na 1000% nigdy nie skorzystam z ich oferty
    - mój numer jest zastrzeżony a nie w krajowej książce abonentów ("ale pana numer został wylosowany" - "to proszę mnie już nigdy nie losować")
    - konsultant zapewniał mnie, że z callcenters Playa z Krakowa nikt już mnie niepokoić nie będzie. No i nie byłem niepokojony przez Play przez jakieś 3-4 dni.

    Bojkotuję zatem frajerstwo, na całej liniii produktowej, Netia, Play.
    Jak mnie będą zmuszać (odkupienie instfrastruktury UPC w W-wie i Kr-wie przez Netię ogloszone kilka dni temu) - wypowiem.

  • zdzi.wion

    Oceniono 2 razy 2

    to może teraz pora wziąć się za vectre i upc robiących chlew na klatkach?
    www.facebook.com/profile.php?id=100005352761415
    Trzeba walczyć z tymi matołami rozklejającymi gdzie popadnie swoje reklamy.

  • maciekblysk

    Oceniono 2 razy 2

    To niech się Play wytłumaczy z tego: Dzwoni do mnie konsultant i mówi że chce obniżyć mój rachunek za telefon (pierdu pierdu ale słucham dalej) pyta mnie, czy wykorzystuję darmowe minuty. Odpowiedź że nie wiem. Konsultant na to a jak ja to czuję??? Zgłupiałem. Rozmawiamy o pieniądzach a on mnie pyta o moje odczucia. Dalej mnie próbuje podejść i pyta czy nie zechcę kupić za 1 zł telefonu dla kogoś z rodziny. Pytam się go czy wie o tym że mam z nimi umowę na firmę, konsultant na to że TAK. Postanowiłem się nie pastwić ale w tym momencie namawiał mnie do przestępstwa ponieważ nie mogłem kupić osobie prywatnej telefonu na firmę. Dalej pytam jak to się ma do jego pierwszej wypowiedzi w której mówił coś o obniżeniu rachunku. Konsultant nie bardzo wiedział jak z tego wybrnąć więc stwierdził że to kwestia INTERPRETACJI
    Podsumowując: konsultant na początku mnie okłamał że chce obniżyć mój rachunek, następnie namawiał mnie do popełnienia wykroczenia i złamania warunków umowy PLAY, do tego analizując mój rachunek pytał o moje odczucia. Gratuluję profesjonalnego podejścia do przedsiębiorcy który z nimi współpracuje. Cała rozmowa jest nagrana więc radzę ja przeanalizować w firmie PLAY i wyciągnąć wnioski na przyszłość:)

  • czatman1

    Oceniono 2 razy 2

    Play , skutecznie mnie wyleczył z ich propozycji. Niedawno zerwałem z nimi umowę i koniec nagabywań. Polecam.

  • wdcaviar0

    Oceniono 2 razy 2

    mBank to są dopiero namolne gnidy. Dzwonią do mnie od 2 tygodni dzień w dzień..
    A play ? BOK w Playu dzwoni jak rozmawiam i konsultant siedzi mi na lini i denerwuje jak z kimś rozmawiam..
    gnoje

  • pinky69pinky

    Oceniono 4 razy 2

    LOL. Perfektel, dawniej Amber Gold ^^ nie mają coś szczęścia do biznesu

  • badsamaritan

    Oceniono 2 razy 2

    W-pożalsiebożepisanebezpolskichznakow-mobile działa ten sam system. Tyle, że wyświetla się informacja, że to Biuro Obsługi. Ta ostatnia niedziela....wkróce się rozstaniemy...lalala.

  • sydrett

    Oceniono 4 razy 2

    dostało się akurat perfektelowi. kazde CC stosuje predictive, i zrywanie nadmiarowych polaczen to norma.
    nie wiem jaki system stosuje perfektel, ale w wiekszosci mozna ustawic w takich przypadkach powitanie typu "proszę czekać, za chwilę nastąpi połączenie". mało kto stosuje takie komunikaty, bo po co? dziki rynek. na zachodzie takie rzeczy sa uregulowane w odpowiednich ustawach

  • ppo

    Oceniono 1 raz 1

    Czy naprawdę kogoś taka akcja zachęci? Czy raczej każdy się wku..., że mu dupę zawracają. Czy w tym pleju są idioci z innej planety? Czy do nich nie dzwonią tacy natręci? A jeśli dzwonią, jak do każdego, to czy ich to nie wku...a, jak każdego? Jest mnóstwo ludzi, którym się wydaje, że są jakoś inni (lepsi) od pozostałych, na zasadzie "tak, mnie to wku...a, ale to stado baranów zachęci". Otóż nie, baranie! Chodzisz po tym samym gnoju, co inni i twoje gó... śmierdzi tak samo!

  • daniel.jed

    Oceniono 1 raz 1

    Jestem szczęśliwcem który nie został jeszcze wylosowany. A może należałoby zgodzić się na nowy numer, wybrać tel., pomarudzić, a kurierowi odmówić przyjęcia przesyłki. Rozmyśliłem się. trochę kosztów by mieli.

  • stasmil

    Oceniono 3 razy 1

    Gdyby Hitler wzial polakow do obozow koncentracyjnych jako "kapo". To robiliby to znadgorliwoscia i napewna wiecej polakow i zydow by zginelo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • kxx2

    Oceniono 1 raz 1

    Orange też ma nachalnych telesprzedawców. Nie trafiają do nich grzeczne odpowiedzi "nie, dziękuję, nie jestem zainteresowany". Te bardziej dosadne zresztą tez nie..

  • lot-condora

    Oceniono 1 raz 1

    Kolonizatorzy polują na niewolników.

  • Rafał Ulbrych

    0

    Srutu tutu. Dalej współpracują z ta firma i dalej wydawania sprawdzając aktywność numeru. Ponadto firma odmawia wglądu w dane osobowe

  • hevymakrela

    Oceniono 2 razy 0

    nie czytacie umów nie słuchacie ludzi w salonach później macie pretensje do pracowników. mało kto czyta umowy nawet podpisywane w salonie. bierzecie to czytajcie i tyle drodzy klienci) aha i zgodze się z pusta puszka notorycznie kłamiecie

  • trocheozyciu

    0

    Play to jeszcze nic!!! To co robi Orange w głowie się nie mieści - jakiś czas temu skończyła mi się umowa. Normalnie zawsze podpisywałem kolejną, jakiś nowy aparat na prezent i tyle - w końcu i tak telefon muszę mieć. Tyle, że właśnie w tamtym momencie Orange zaczęła oferować znacznie gorsze taryfy - moja polega na tym, że płace określoną sumę i robię z nią co chcę. Jeżeli zapragnę wydać wszystko na płatne sms-y po 9 zł - ok nie ma problemu. Jak na internet - też ok. Jak na roaming - również w porządku. Jest określona stawka za minutę (w kwocie zbliżonej do dzisiejszych) więc nic nie tracę, a tylko zyskuję (w nowych taryfach ma się X minut, ale już wszystko ekstra co nie jest w umowie to trzeba dodatkowo płacić - i tak można mieć jeszcze minuty czy smsy w pakiecie, ale za roaming czy płątne smsy trzeba dopłacić). Co robią przedstawiciele tej firmy? Dzwonią do mnie ze wszystkich części kraju (pewnie mają podgląd do kończących się umów) i w kółko proponują superrr ofertę (zazwyczaj gorszą niż przez orange.pl). Niby nic w tym złego, ale był okres, że potrafili dzwonić po 5 razy dziennie!!! Nawet w weekendy czy o 22 wieczorem! Gdybym jeszcze wtedy nie odbierał tych połączeń, ale ja nie tylko odbierałem ale mówiłęm stanowczo nie i prosze więcej nie dzwonić. W końcu zablokowałem w telefonie wszystkie połączenia z numerów zastrzezonych i się uspokoiło. Po 2 miesiącach zaczęli dzwonić z komórek i innych dziwnych numerów - wrzuciłem je na czarną listę. Dzięki temu widzę, że kilka razy w miesiacu dalej dzwonią, ale ja już nie mam z nimi problemu. Raz tylko na jakiś czas ktoś wpadnie na pomysł aby zadzwonić z kolejnego, nowego numeru i wtedy muszę go znowu dopisywać...

  • hetabor

    0

    Uwaga rodacy,ostrzegam Was przed złodziejami i oszustami z T-Mobile.Mam telefon na kartę,który traktowałem jako rezerwę i nie używałem go często.Systematycznie doładowywałem konto i po czasie dowiedziałem się,że stan konta wynosi zero.Okazało się,że ci złodzieje 4 razy w tygodniu wysyłali jakieś sms-y i kradli mi z konta po 2,46 zł.Jak jest możliwe takie złodziejstwo w XXI wiek w środku Europy nie jestem w stanie pojąć.Najgorsze jest to,że nie ma na to bata

  • cameel.m

    0

    Nigeryjczycy zaraz podłapią i oddzwaniając nieświadomie do Afryki usłyszymy nagraną po Polsku prośbę o oczekiwanie na konsultanta. Z drugiej strony, kto i po co oddzwania na nieznane numery ?

  • namiastek

    0

    gratuluję wyboru zdjęcia :)

  • kwia

    0

    artykuł sponsorowany?

  • lekarzzewsi

    Oceniono 2 razy 0

    A kiedy przyjdzie kolej na platformy cyfrowe??? Na 30 dni przed zakończeniem umowy dzwonią po KILKA RAZY DZIENNIE !!! Kiedy dodałem na komórce numer n-ki do automatycznie odrzucanych, zaczęli dzwonić do mnie do pracy mimo, że nigdy nie podawałem im tego numeru - chyba go wygooglali!

  • madzia58

    Oceniono 6 razy 0

    ja odchodze z play i przekonuje do tego swoich znajomych. Bez wiedzy abonantów odłączają usługę zbieraj minuty ...najpierw zabrali mi ta usługę na 1 numerze po reklamacji z powrotem ją włączyli i zapewniali ze na pewno nie będą jej wyłączać bo korzysta z niej dużo ludzi. Teraz patrze i wyłączyli tą usługę na 2 numerze ....żenujące

  • maly_obibok

    Oceniono 7 razy -1

    Skoro macie taką moc zniechęcania natrętów, to napiszcie też cos o bandzie Tuska, Pisie, PSL, Ruchu Palikota, SLD, SP. Może pójdą sobie w diabły i przestaną nachalnie na nas żerowac.
    A potem zabierzcie sie za TP, Orange, Cyfrę +, Telewizję Polską, Starostwa i Urzędy Gminy i wielu innych. A skończcie na ojcu Rydzyku i sobie samych

  • pustapuszka1

    Oceniono 10 razy -4

    kochani zapewniam Was, ze w 90% przypadkow nie macie racji :) korzystacie z promocji i roznych ofert nie czytajac regulaminu. potem cos Wam sie pokreci, cos tam sobie dopowiecie, cos tam sobie wymyslicie i zaczynacie sie awanturowac :) co wiecej, pernamentnie klamiecie... :) najwiecej psow wieszaja na telekomach ci co kompletnie nie rozumieja z jakich uslug korzystaja i klamia nonstop :) pozdrawiam serdecznie kochane misiaczki :)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX