Błąd systemu w Tesco. Klienci kupowali wino prawie za darmo
Błąd wynikał z nakładających się na siebie promocji na wino, jakie kilka dni temu klientom zaoferowało Tesco. Jedną z nich była promocja, w ramach której można było kupić trzy butelki wina Ogio - jednej z marek własnych Tesco - za jedyne 12 funtów, podczas gdy normalnie są one sprzedawane po 9,99 funta za butelkę.
Jednocześnie Tesco w Wielkiej Brytanii prowadziło drugą promocję dającą klientom 25 proc. rabatu w przypadku kupienia sześciu lub więcej butelek wina. Teoretycznie promocje te nie powinny się łączyć, jednak błąd systemu sprawił, że przy kasie promocje się łączyły. W efekcie, biorąc trzy wina, klient otrzymywał np. jedną butelkę gratis, a na pozostałe - dodatkowy rabat w wysokości 25 proc.
"Daily Mail" donosi, że wieść o nietypowej promocji szybko rozniosła się po internecie, a zanim sklep zorientował się w pomyłce, skorzystało z niej setki klientów w Wielkiej Brytanii. Jeden z nich chwalił się na stronie internetowej HotUKDeal, że udało mu się kupić 36 butelek wina Ogio za 59 funtów, podczas gdy ich realna wartość to aż 359 funtów.
Rzecznik Tesco przyznał, że był to błąd sieci, który szybko został naprawiony.
-
Wyciekły dane kart jednego z polskich banków. Masz taką? Nią nie zapłacisz
-
Zatłoczony Everest zmienia się w obraz nędzy i rozpaczy. Szerpa pokazał film
-
Pilotka, szybowniczka i baloniarka. Wzbijanie się w powietrze to dla niej codziennośćMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
AI znalazła nowy antybiotyk. Potrzebowała na to dwóch godzin lekcyjnych
-
Prezes Chemeko-System zatrzymany. "Uderzenie w wizerunek premiera"
- "Lex Tusk". Tyle zarobi szef komisji ds. śledzenia rosyjskich wpływów
- Orlen tnie ceny paliw na wakacje. Będą rabaty, ale i ograniczenia
- Syn Łukaszenki, szef KGB i inni. Rośnie lista sankcyjna MSWiA
- Nowe rekordy temperatury w Chinach, Wietnamie i Laosie
- Niemcy. Ukraińscy żołnierze trenują na abramsach