TVN rusza z wypożyczalnią kostiumów i rekwizytów. W ofercie suknie, mundury, a nawet samolot
Zbudowany na stronie stacji system umożliwia wyszukiwanie - z uwzględnieniem rozmiarów i kolorów - dowolnych elementów podzielonych na kilkadziesiąt szczegółowych kategorii tematycznych. Łącznie w ofercie jest około 60 tys. artykułów.
T-shirt od 1 do 2 zł, rekwizyty za 15 proc. wartości nominalnej, 15 zł za kurtki czy płaszcze i od 50 do 100 zł za sukienki. Tak kształtują się ceny netto za wypożyczenie strojów w TVN za dobę. - Chcemy przez to trafić do branży reklamowej, agencji eventowych, stylistów, teatrów, ale także do osób prywatnych. Wiele z naszych strojów można wykorzystać na imprezy okolicznościowe, sylwestra, bale karnawałowe - mówi Karolina Dudek z TVN. Jak się dowiedzieliśmy, stacja oferować będzie specjalne rabaty dla stałych klientów, także niższe ceny w przypadku wypożyczenia kostiumów czy rekwizytów na kilka dni.
Stacja zakłada także możliwość sprzedaży niektórych strojów lub rekwizytów z oferty, ale nie zdradza szczegółów, które produkty będą dostępne dla klientów i jak będą kształtowały się ceny. Sprzedano już m.in. suknię ślubną bohaterki serialu "Julia".
Stroje można oglądać i wypożyczać za pośrednictwem strony www.film-services.tvn.pl, jest ona jednak zabezpieczona hasłem. Aby uzyskać do niej dostęp, należy wysłać maila na adres kostiumy@tvn.pl.
Artykuły dostępne w internetowej wypożyczalni znajdują się w jednym z trzech magazynów - w Sękocinie i Łazach pod Warszawą oraz Krakowie. Dla klientów w stolicy dostępne są inne towary niż w Krakowie. W Warszawie dostępna jest np. kolekcja strojów z programu "Taniec z gwiazdami", a w Krakowie kadłub słynnego samolotu "Liberator". Wszystkie towary zostały kupione lub stworzone na potrzeby produkcji filmowych, seriali i telewizyjnych show emitowanych na antenie TVN od 1997 roku. - Chcemy zmonetyzować to, co dotąd kupiliśmy - powiedział Tomasz Nabakowski, szef Agencji TVN, w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl.
Spadek przychodów z TV
W trzecim kwartale 2012 roku zysk netto Grupy TVN SA wyniósł 62 mln zł wobec 357 mln zł straty netto rok wcześniej - podała na początku listopada spółka. Przychody segmentu TV obniżyły się w III kwartale o 23 mln w porównaniu z analogicznym okresem 2011 roku. Jak podała spółka, spadek jest przede wszystkim wynikiem niższych przychodów ze sprzedaży spotów reklamowych. "Przychody z reklamy spotowej spadły o 17 mln zł, czyli o 7,6 proc." - czytamy w komunikacie.
Czytaj więcej: Wyniki stacji TVN .
-
To może być największa podwyżka stóp od 22 lat. Członek RPP wylatuje ponad jastrzębie [WYKRES DNIA]
-
Wakacje kredytowe nie dla wszystkich? "Poprawka musiałby zostać zaakceptowana przez Kaczyńskiego"
-
Młodzi Polacy bez oszczędności. W skarpecie dwa tys., 90 proc. z nich wydaje głównie na jedzenie
-
Szwecja zamierza przekazać Czechom myśliwce Gripen. Ci planują kupić jeszcze więcej maszyn
-
Dopłaty do węgla 2022. Dla kogo? Sejm przyjął ustawę
- Wniosek o 500 plus. Ostatni dzień, by otrzymać wyrównanie. Spóźnisz się, a część pieniędzy przepadnie
- Frank droższy od euro. Takiej sytuacji nie było od 2015 roku. Kredytobiorcy słono zapłacą
- Sprawa Tomasza Lisa. Państwowa Inspekcja Pracy przeprowadzi kontrolę w "Newsweeku"
- Ceny węgla, paliw i pelletu - czwartek 30.06.2022. Węgiel na giełdzie mocno w dół, paliwa tańsze
- Kursy walut 30.06. Euro i dolar frank tracą [Kurs dolara, funta, euro, franka, rubla]