Da Grasso rusza z akcją promocyjną i rozdaje pizze
Akcja promocyjna sieci Da Grasso to zupełna nowość na rynku w Polsce. - Tego typu działania prowadzone były już w innych krajach, ale w Polsce jesteśmy pierwszą siecią, która rozdaje pizze swoim klientom. Chcemy przez to dać coś naszym fanom - mówi Iwona Ociepa z biura prasowego Da Grasso.
Ideą akcji jest dotarcie do tych osób, które na portalach społecznościowych deklarują, że są głodne, że szykuje się u nich domówka lub wspólne oglądanie meczu czy innej imprezy sportowej. Sieć monitoruje takie osoby i do wybranych wysyła samochód z darmową pizzą. - Celem akcji jest promocja i reklama sieci pizzerii Da Grasso oraz jej produktów na terenie Polski - czytamy w regulaminie akcji promocyjnej "Pizza Patrol Da Grasso".
- Nie mamy założeń, ile takich pizz może zostać rozdanych. Obecnie 200 lokali naszej sieci funkcjonuje w 150 miastach i z pewnością w każdym z nich zostanie rozdanych około kilkudziesięciu darmowych pizz - dodaje Ociepa.
Szczegółowy harmonogram akcji promocyjnej podawany będzie na bieżąco na profilu Da Grasso na Facebooku, gdzie sieć ma około 85 tys. fanów.
-
Tarczyński miał do spłacenia prawie 1,5 mln zł. Jest oświadczenie majątkowe
-
Polka oskarżona o zepsucie telewizora w hotelu. "Zażądamy rekompensaty"
-
Idą po Koronę Wodospadów! Zespół z Polski chce zdobyć dziesięć najwyższych wodospadów na świecieMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Europa w panice kupowała węgiel. Teraz odsprzedaje go do Afryki
-
Posłanka PiS buduje dom za 600 tys. zł. A wynajmuję "komunałkę" za 116 zł
- Marsz 4 czerwca. Po dwóch godzin metro i boczne ulice wciąż zapchane
- Wielka Brytania cofnie się w czasie? Rząd ma myśleć nad "cenowymi limitami"
- Padła "szóstka" w Lotto. Gdzie padły szczęśliwe liczby?
- "Nowy Świat" otwierano z pompą. Przez cały maj nie skorzystał nikt
- Jeden kraj bije rekordy w emisjach metanu. USA chcą to zmienić