Napój energetyczny dla kobiet wraca na rynek. W nowej odsłonie
Od początku lutego napój dostępny jest w sprzedaży w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł. - Marka Blow jest trzecim napojem energetycznym w naszym portfolio, obok Black Energy Drink i N-Gine. Jesteśmy obecnie największym producentem energetyków w Polsce, co z jednej strony ogromnie nas motywuje, z drugiej zaś bardzo zobowiązuje. Wierzymy, że starannie przygotowana nowa oprawa marki Blow spotka się z uznaniem kolejnych konsumentek - mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.
Jak podają przedstawiciele firmy, reaktywacja poziomkowego napoju energetycznego Blow na nastąpić przede wszystkim dzięki spójnej strategii marketingowej, nowej identyfikacji wizualnej i silnemu wsparciu punktów sprzedaży.
W I kwartale tego roku koncern FoodCare stawia na zbudowanie szerokiej dystrybucji, ruszając ze sprzedażą równolegle w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Produkt będzie silnie eksponowany w punktach sprzedaży - od materiałów POS (jak regały produktowe), które wyróżnią napój na półce, poprzez plakaty, aż po standy i ekspozycje paletowe.
Obecnie udziały BLOW sięgają zaledwie 1,5 proc. FoodCare planuje jednak już w 2013 roku zwiększenie ich do poziomu 5 proc. Firma założona została w 1984 roku, jest właścicielem m.in. takich marek, jak: Gellwe, Fitella, Black, N-Gine, 4Move i Frugo. Jest również największym producentem marek własnych w kategoriach deserowych w Europie Centralnej.
-
"Lex Tusk" albo pieniądze z UE? Poważne ostrzeżenie
-
"Deficyt pracowników z Ukrainy może wygenerować większą presję płacową"
-
Idą po Koronę Wodospadów! Zespół z Polski chce zdobyć dziesięć najwyższych wodospadów na świecieMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Nie udziela wywiadów, nikt nie wie jak wygląda. Jego firma ma ogromne zyski
-
Nadpłata składki zdrowotnej. ZUS wydłuża termin przyjmowania wniosków
- Chroń dostęp do swoich usług za pomocą zabezpieczenia 2FA
- Ma 14 lat. Skończył studia i prowadzi dwie firmy. Ten geniusz istnieje
- IMGW ostrzega: "Ekstremalny poziom zagrożenia". Chodzi o lasy
- Zełenski walczy o zniesienie zakazu importu zboża. Von der Leyen się waha
- Boeing inwestuje w latające taksówki. Będą latać bez pilota