Botoks

Więcej o:

Botoks

  • Mansory P9LM Evo 900, czyli najbrzydsze Porsche 911 Turbo S na świecie

    natężenie wlotów powietrza, spojlerów i dyfuzorów, że spokojnie dałoby się obdzielić nim kilka innych supersamochodów. Mansory nie tyle podkreśliło charakter 911, co sprawiło, że coupe przebrało się za kogoś innego. Kogoś zupełnie niepodobnego do siebie. Auto zdecydowanie przesadziło z botoksem

  • Spiders Web: Kryzys wizerunku Apple

    Firma nie musi właściwie prowadzić własnego PR, jej fani domyślają się w lot co miała na myśli i tłumaczą niewiernym jak bardzo są w błędzie. A jeżeli ulubienica zahipnotyzowanych mas już coś powie, jej słowa są analizowane i cytowane jak ewangelia. A raczej były. Bo czasy się zmieniły. Zmiana

  • Mercedes C 63 AMG - pierwsze oficjalne zdjęcia

    Klasa C ze stajni AMG ma tylne światła LED, dyfuzor, standardowo 18-calowe obręcze (w opcji także o numer większe) i spoiler na klapie bagażnika. Wygląda jak zwykła C-klasa po kuracji botoksem. Wewnątrz mamy sportowe fotele, prędkościomierz wyskalowany do 320 km na godz., spłaszczoną w dolnej

  • Mercedes ML Bluetec - Graj w zielone

    . Beżowa skórzana tapicerka zaprasza do wnętrza niczym uśmiechnięta Pamela Anderson tuż po zastrzyku z botoksu. Miękkie, wygodne fotele, dobra pozycja za kierownicą to elementy, które za wielką wodą przydają się jak nigdzie indziej. Przyznaję, po godzinie jazdy z prędkością 40 mil na godzinę moje nerwy

  • Toyota Avensis 2.0 D-4D Prestige | Test | Druga młodość

    wszystko, czego potrzebuje najliczniejsze grono klientów indywidualnych oraz flotowych, jednak na tle nowoczesnych konkurentów w klasie propozycja Toyoty wypada przeciętnie. Avensis jest trochę jak pani po czterdziestce, która zafundowała sobie zastrzyki z botoksu, odświeżyła garderobę i zaczęła chodzić

  • Samochody z innej bajki | Holden

    ), luksusowe z domieszką sportowego charakteru, z nadwoziami ozdobionymi chromem, nazywane Calais (3,6 l V6 280 KM i 6,0 l V8 350 KM) oraz sportowe o pociągających nazwach SV6, SS, SSV-Series z silnikami V6 280 KM i V8 350 KM, z wypełnionymi botoksem zderzakami, wielkimi wlotami powietrza i jeszcze większymi

  • Hyundai i40 1.7 CRDi - test | Za kierownicą

    z botoksem. Wystarczy jednak zainwestować w siedemnastki, by masywna bryła odetchnęła i nabrała bardziej dynamicznych proporcji. Z czystym sumieniem można zrezygnować z sedana. Profil z niewielką powierzchnią szyb i mocno pochylona tylna klapa sugerują, że Koreańczycy skręcili w kierunku formy, a treść

  • Bryka pod choinkę

    . Do tego mamy zderzaki z botoksem, wytrenowane na siłowni błotniki, wielki wydech, wielkie koła, niskie zawieszenie i groźne spojrzenie. Abart 500 to taki niegrzeczny Hello Kitty. Dlaczego młodzi chłopcy powinni go mieć? Bo to wciąż model 500, więc jest w miarę rozsądny, stosunkowo tani i bezpieczny, ale w

  • Fabryczni tunerzy | Volvo R/Polestar/Heico

    z siebie 620 KM zamiast seryjnych 315, nadwozie jest hardcore?owo stuningowane (obniżone, poszerzone, z botoksem, żyłami na bicepsach, tego typu klimaty), a naklejka na przednim błotniku to dowód na to, że Volvo ma poczucie humoru i dystans do siebie. Bo niby jak inaczej wytłumaczyć sylwetkę łosia na żółtym