Google kupuje DailyDeal - niemiecki klon Groupona

Ofensywy Google ciąg dalszy. Koncern z Mountain View pozyskał właśnie firmę DailyDeal.de - niemiecki klon Groupona.
Google kupuje DailyDeal Niemiecki klon Groupona kupiony przez Google. Ofensywy Google ciąg dalszy. Koncern z Mountain View pozyskał właśnie firmę DailyDeal.de - niemiecki klon Groupona. Google nie poinformował jeszcze oficjalnie o swoim najnowszym zakupie - informacja taka pojawiła się za to na stronie Niemców. Nie ujawnili oni jednak finansowych szczegółów transakcji. DailyDeal.de powstał w 2009 r. w Berlinie, z inicjatywy braci Heilemann. Jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się w Europie firm swojej branży. Obecnie działa już nie tylko w Niemczech, lecz również w Austrii (gdzie swoją popularnością przebija Groupona) i Szwajcarii. W planach jest także ekspansja na rynki m.in. w Holandii, Belgii, Luksemburgu i Skandynawii. Oczekiwany przychód firmy może wynieść w tym roku nawet 40 mln Euro. Warto przypomnieć, że Google - jako Google Offers - również działa na rynku tego typu usług, oferując zakupy grupowe ze zniżkami mieszkańcom USA. Dokonany przez koncern zakup jest zatem prawdopodobnie zapowiedzią wkroczenia z ofertami do krajów europejskich.

Google nie poinformował jeszcze oficjalnie o swoim najnowszym zakupie - informacja taka pojawiła się za to na stronie Niemców. Nie ujawnili oni jednak finansowych szczegółów transakcji.

 Daily Deal

DailyDeal.de powstał w 2009 r. w Berlinie, z inicjatywy braci Heilemann. Jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się w Europie firm swojej branży. Obecnie działa już nie tylko w Niemczech, lecz również w Austrii (gdzie swoją popularnością przebija Groupona) i Szwajcarii. W planach jest także ekspansja na rynki m.in. w Holandii, Belgii, Luksemburgu i Skandynawii. Oczekiwany przychód firmy może wynieść w tym roku nawet 40 mln Euro.

Warto przypomnieć, że Google - jako Google Offers - również działa na rynku tego typu usług, oferując zakupy grupowe ze zniżkami mieszkańcom USA. Dokonany przez koncern zakup jest zatem prawdopodobnie zapowiedzią wkroczenia z Ofertami do krajów europejskich.