SaveUp.pl zwycięzcą II Startup Fest

Mobilna aplikacja do fotozakupów wygrała 2. edycję festiwalu Startup Fest, który prezentuje najciekawsze pomysły na biznes internetowy

W piątek 14 października zakończył się w Warszawie dwudniowy Startup Fest. Organizatorem festiwalu jest portal Gazeta.pl.

Tegoroczną rywalizację wygrał projekt z Poznania. SaveUp to mobilna aplikacja umożliwiająca błyskawiczne zakupy za pomocą telefonu. Program rozpoznaje fotografowany produkt i zwraca dostępne w sieci oferty wskazanego towaru. Propozycje są przedstawiane od najtańszej do najdroższej, co umożliwia użytkownikowi łatwy wybór najkorzystniejszej spośród dostępnych ofert. Produkty przy których znajduję się ikona koszyka można nabyć bezpośrednio z telefonu, bez opuszczania aplikacji.

Zwycięzca otrzymał nagrodę w wysokości 50 tys. zł oraz 100 tys. zł na kampanię reklamową.

Przyznano także 3 wyróżnienia. Dla serwisów Cityrace.me, Manubia.pl i Migam.pl.

Do konkursu zgłosiło się w tym roku 395 projektów, z których jury w eliminacjach wyłoniło 20 najciekawszych. Finaliści przedstawili swoje pomysły podczas festiwalu - bardzo różne wizje biznesu w sieci z różnych obszarów rynku, takich jak rozrywka, zakupy, turystyka, aplikacje mobilne, edukacja i reklama. Wzięli też udział w warsztatach z mentorami - przedstawicielami branży.

To była druga edycja festiwalu. W ubiegłym roku zwyciężył projekt "Mind the Kids" - interaktywne aplikacje-książki do rysowania dla dzieci, działające na urządzeniach Apple.

 

 

Zobacz zdjęcia z imprezy na facebooku.

Więcej o: