Magia Jobsa wciąż działa? A może to po prostu dobry telefon?

Firma badawcza sprawdzała, czemu uważamy, że iPhone 4S jest dobrym urządzeniem. I czy w ogóle tak uważamy.

Firma badawcza ChangeWave Research sprawdziła, czy użytkownicy iPhone'a 4S są z niego zadowoleni. Odpowiedzi, co nie powinno zaskakiwać, są z reguły pozytywne. 77% przebadanych stwierdziło, że są bardzo zadowoleni z tego urządzenia. 19% ujawniło, że są częściowo zadowoleni, a jedynie 2% badanych powiedziało, że są niezadowoleni z nowego smartfona Apple.

ChangeWave Research pytało też o elementy smartfona, z których użytkownicy są najbardziej zadowoleni. Prawie połowa przebadanych odpowiedziała, że najciekawszym i najlepszym z nich jest wirtualna asystentka Siri. Na kolejnych pozycjach wymieniano system operacyjny iOS 5 oraz aparat fotograficzny.

Oczywiście nie zabrakło także pytania o to, co irytuje użytkowników iPhone'a 4S. Większość badanych (38%) odpowiedziała, że najbardziej denerwujący jest krótki czas pracy baterii. 30% ankietowanych powiedziało, że jest najbardziej irytuje ich brak obsługi 4G, a 11% stwierdziło, że 4S powinien mieć większy ekran.

Trzeba jednak podkreślić, że badanie przeprowadzono zaledwie wśród 215 posiadaczy iPhone'a 4S. Gdyby obejmowało ono większą liczbę Polaków, jego wynik byłby zapewne zdecydowanie inny.

Więcej o: