Angry Birds w pierwszej markowej grze

Jej temat przewodni to... pistacje.
Angry Birds w pierwszej markowej grze Temat przewodni nowych Angry Birds to... pistacje. Jedna z najpopularniejszych obecnie marek w szerokim świecie gier, bo tak można chyba bez wahania określić Angry Birds, została po raz pierwszy użyta w reklamie Wonderful Pistachios - szybko zdobywających popularność pistacji od amerykańskiej firmy Paramount Farms. W czwartek pojawiła się zaś sygnowana produktami Wonderful Pistachios specjalna odsłona Wściekłych Ptaków. W grę można zagrać na stronie Get Crackin' - wyłącznie za pośrednictwem przeglądarki Google Chrome. Zasady są takie, jak w klasycznych Angry Birds, z tym że tytułowymi ptakami strzelamy nie tylko do świń, ale też do pistacji. W trakcie zabawy nabierze na nie ochoty (na pistacje, nie na świnie) zapewne nie jeden gracz. Do 31 grudnia w grze będzie można wygrać nagrody o łącznej wartości 300 tysięcy dolarów - poczynając od darmowych pistacji, poprzez pluszaki Angry Birds, skończywszy na nagrodach pieniężnych nawet do 25 000 dolarów.

Jedna z najpopularniejszych obecnie marek w szerokim świecie gier, bo tak można chyba bez wahania określić Angry Birds, została po raz pierwszy użyta w reklamie Wonderful Pistachios - szybko zdobywających popularność pistacji od amerykańskiej firmy Paramount Farms. W czwartek pojawiła się zaś sygnowana produktami Wonderful Pistachios specjalna odsłona Wściekłych Ptaków.

W grę można zagrać na stronie Get Crackin' - wyłącznie za pośrednictwem przeglądarki Google Chrome. Zasady są takie, jak w klasycznych Angry Birds, z tym że tytułowymi ptakami strzelamy nie tylko do świń, ale też do pistacji. W trakcie zabawy nabierze na nie ochoty (na pistacje, nie na świnie) zapewne nie jeden gracz.

Do 31 grudnia w grze będzie można wygrać nagrody o łącznej wartości 300 tysięcy dolarów - poczynając od darmowych pistacji, poprzez pluszaki Angry Birds, skończywszy na nagrodach pieniężnych nawet do 25 000 dolarów. Zagracie?

[via Mashable]