Niesamowita kampania reklamowa Hondy na YouTube

Takie reklamy po prostu uwielbiamy.

Reklama nie musi być nudna. Reklama nie musi być sztampowa. Reklama nie musi być kontrowersyjna, by przykuwać uwagę. Może natomiast w oryginalny sposób wykorzystywać nowoczesne kanały komunikacji. Udowodniła to firma Honda, która na YouTube rozpoczęła bardzo udaną kampanię reklamową swojego samochodu.

Kampania to pięć interaktywnych klipów, dzięki którym lepiej poznamy model Civic. Pliki wideo zostały świetnie zaprojektowane. Pozwalają one internaucie rysować, brać udział w eksperymentach, bawić się dźwiękami czy odbyć krótką podróż. Przy okazji pracownicy Hondy opowiadają o problemach, które rozwiązywali projektując auto i czekających ich wyzwaniach.

Moim absolutnym faworytem jest jednak pies, który występuje w jednym z klipów. Jeśli tylko masz kilka minut wolnego czasu, to koniecznie zajrzyj na oficjalny kanał Hondy, by poznać sympatyczne zwierzę i pobawić się pozostałymi opublikowanymi klipami. Możesz też kliknąć w poniższy obrazek, by od razu przenieść się na odpowiednią stronę internetową.

Oby więcej takich reklam.

[za: Honda]

Honda promuje się na YouTube

Więcej o: