Manta podsumowuje miniony rok i przygotowuje się do następnego

Polska firma ma powody do zadowolenia. Nowa strategia zdaje się przynosić pożądane rezultaty.

Ubiegły rok to dla Manty dwa wyjątkowo istotne wydarzenia. Pierwszym było rozpoczęcie jesienią produkcji w naszym kraju telewizorów 3D LED i LCD. Sprzęt trafił zarówno na rynek rodzimy, jak i za granicę. Spośród wielu europejskich państw, w których można je kupić, najlepiej poradziły sobie w Wielkiej Brytanii - sprzedały się aż o połowę lepiej niż na terenie Polski.

Druga ważna sprawa to decyzja o zmianie wizerunku firmy. Długofalowy proces, zapoczątkowany przed kilkoma miesiącami, dotyczy tak wizerunku, jak i oferty. W sklepach pojawiły się już nowe pudełka produktów Manty z nowym logiem, które mają krok po kroku zastępować te stare, a w I kwartale 2012 r. odświeżona zostanie strona internetowa firmy. Jeśli chodzi o ofertę, Manta chce skupić się teraz na dostarczaniu produktów sprawdzonych, wysoce funkcjonalnych oraz zaawansowanych technologicznie i sprzedawaniu ich po atrakcyjnej cenie. Nie aż tak jak wcześniej, ale wciąż stosunkowo niskiej. Zmiana strategii zaowocowała przyznaniem firmie dwóch nagród - EuroCertyfikatu 2011 oraz WIKTORIA Znak Jakości Przedsiębiorców.

W tym roku Manta planuje dalej rozwijać produkcję sprzętu RTV, między innymi telewizorów 3D, oraz poszerzyć gamę dostępnych produktów. Na lokalny rynek mają trafić nowe linie tabletów Manta 3D, a już w I kwartale br. możemy się spodziewać premiery urządzeń z rynku komunikacyjnego - segmentu, z którym firma nie miała jeszcze do czynienia.

[za informacją prasową]

Więcej o: