eBay chce integracji portalami społecznościowymi i łatwiejszego handlu online dzięki nowej platformie X.commerce
Według przewidywań prezesa eBaya w tym roku świat wyda na zakupy online 8 miliardów dolarów, coraz częściej korzystając przy tym z urządzeń mobilnych. W 2011 roku zarówno portal aukcyjny jak i należący do niego system płatności on-line PayPal, odnotowały znaczny wzrost transakcji wykonywanych z tabletów i smartfonów. Dlatego właśnie John Donahoe chce większej integracji z portalami społecznościowymi.
"Nasza platforma łączy się z Facebookiem w imponujący sposób, chciałbym też połączyć nas z platformą Google+".
Jednym ze sposobów ułatwiających tę integrację ma być zaprezentowana w październiku zeszłego roku platforma dla programistów X.commerce.
"Technologia zmienia sposób, w jaki klienci dokonują zakupów. Integracja eBaya z Facebookiem zmieni sens zakupów na społeczny i to zarówno dla konsumentów jak i sprzedawców na całym świecie. (..)
Sprzedawcy i programiści potrzebują technologii globalnej, która zapewni im połączenie z klientem - zawsze i wszędzie." - powiedział Matthew Mengerink, wiceprezes i dyrektor generalny platformy.
Jeśli programiści i sprzedawcy pokochają nową platformę eBaya zakupy online będą bardziej społeczne. Możemy pewnie spodziewać się rozwiązań w rodzaju udostępniania znajomym listy zrobionych zakupów oraz ułatwienia i automatyzacji płatności, szczególnie małych kwot. Zakupy w sieci staną się prostsze.
-
Siłownie i restauracje zostaną otwarte w lutym? Mateusz Morawiecki podał warunki
-
Ich błękitna krew ma ważną rolę w produkcji szczepionek. Naukowcy alarmują: Superbohater w kryzysie!
-
Pracownicy firm farmaceutycznych szczepią się w grupie zero? "Dostaliśmy nakaz mailem"
-
(Nie)otwieraMY. Groźba Jarosława Gowina przestraszyła restauratorów z Legionowa
-
Bill Gates największym właścicielem działek rolnych w USA. 100 tys. hektarów w 18 stanach
- Allegro wprowadza sporo zmian. Nowy serwis Allegro Biznes, droższy Smart, błyskawiczna dostawa
- Substancja psychoaktywna w olejku CBD. GIS wycofuje produkt
- Smog w Polsce. Warszawa, Łódź, Kraków i Gdynia w chmurze szkodliwego pyłu, normy przekroczone kilkukrotnie
- Lidl sprzedaje krzywe buraki. Sieć kupiła je od rolnika, który miał je wyrzucić przez dziwny kształt
- Pepco wycofuje produkt. Pies edukacyjny może być groźny dla słuchu dzieci