Za jakie treści płacimy w internecie? Za gry i tapety na komórki

Najczęściej płacą osoby po trzydziestym roku życia. Wciąż bardzo popularne jest jednak podejście ?nie płacę za nic?.
Za jakie treści płacimy w internecie? Kupujemy głównie gry i tapety na komórki W sieci pojawiło się nowe badanie zrealizowane przez PBI. Dowiadujemy się z niego, ile osób płaci w polskim internecie za jakiekolwiek treści, a jeśli już, to za jakie konkretnie. Badanie przeprowadzono w ramach projektu GG Opinion Detector na próbie 563 osób. Spośród wszystkich badanych, aż 39 proc. odpowiedziało, że nigdy nie zapłaciło za jakiekolwiek treści w internecie. Na drugim miejscu, ex aequo (po 25 proc.) znalazło się płacenie za gry sieciowe i za dodatki (doładowania) do nich. Niewiele mniej popularne są dzwonki, tapety i wygaszacze ekranu. Zapłaciło za nie 22 proc. badanych. Najmniej popularne są audiobooki (4 proc.). Z kolejnej części badania dowiadujemy się, iż za treści tego typu najchętniej płacą osoby, które ukończyły 35. rok życia. Można tu założyć, że są to jednocześnie ludzie, którzy posiadają stałą pracę i mają wolne środki, które mogą wydać w sieci. Najmniej chętnie rozstają się ze swymi pieniędzmi najmłodsi badani. W grupie wiekowej 15 - 24 lata aż 42 proc. badanych odpowiedziało, że nigdy nie zapłacili za nic w sieci. Przy podziale na płeć badanych okazało się, że kobiety chętnie płacą za programy telewizyjne (seriale) oraz dzwonki, tapety i wygaszacze ekranu. W tych dwóch kategoriach różnice między odsetkiem płacących kobiet i mężczyzn są największe - odpowiednio 22 proc. do 5 proc. i 32 proc. do 12 proc. Mężczyźni najchętniej płacą za dostęp do płatnych serwisów internetowych oraz doładowania do gier. Warto przy okazji zwrócić uwagę na interesujący fakt. Utarło się, iż kobiety niespecjalnie interesują się grami wideo. Tymczasem płacących przedstawicieli płci pięknej i brzydkiej jest równo po 25 proc.

W Sieci pojawiło się nowe badanie zrealizowane przez PBI. Dowiadujemy się z niego ile osób płaci w polskim internecie za jakiekolwiek treści, a jeśli już to robią, to za co konkretnie płacą. Badanie przeprowadzono w ramach projektu GG Opinion Detector na próbie 563 osób.

Spośród wszystkich badanych, aż 39% odpowiedziało, że nigdy nie zapłaciło za jakiekolwiek treści w Internecie. Na drugim miejscu, ex aequo (po 25%) znalazło się płacenie za gry sieciowe i za dodatki (doładowania) do nich. Niewiele mniej popularne są dzwonki, tapety i wygaszacze ekranu. Zapłaciło za nie 22% badanych. Najmniej popularne są audiobooki (4%) i inne treści (2%).

Za co płacimy w Internecie?

Z kolejnej części badania dowiadujemy się, iż za jakiekolwiek treści najchętniej płacą osoby, które ukończyły 35 rok życia. Można tu założyć, że są to jednocześnie ludzie, którzy posiadają stałą pracę i mają wolne środki, które mogą wydać w Sieci. Najmniej chętnie rozstają się ze swymi pieniędzmi najmłodsi badani. W grupie wiekowej 15-24 aż 42% badanych odpowiedziało, że nigdy nie zapłacili za nic w Sieci.

W jakim wieku płacimy za treści w Internecie?

Przy podziale na płeć badanych wyszło, iż kobiety chętnie płacą za programy telewizyjne (seriale) oraz dzwonki, tapety i wygaszacze ekranu. W tych dwóch kategoriach różnice między odsetkiem płacących kobiet i mężczyzn są największe - odpowiednio 22% do 5% i 32% do 12%.

Odsetek kobiet i mężczyzn płacących za treści w Internecie

Mężczyźni najchętniej płacą za dostęp do płatnych serwisów internetowych oraz doładowania do gier. Warto przy okazji zwrócić uwagę na interesujący fakt. Utarło się, iż kobiety niespecjalnie interesują się grami wideo. Tymczasem w tej kategorii płacących przedstawicieli płci pięknej i brzydkiej jest równo 25% w obu przypadkach.

Zobacz także:

W Chinach na czterech użytkowników internetu przypada jeden kontroler / źródło: Wiedza i Życie

Bity chcą być darmowe

The Daily także na tabletach działających pod kontrolą Androida Waszym Zdaniem: Za darmo, czy za kilka złotych?

[za: Wirtualne Media]