Koniec marki TP jeszcze przed Euro 2012?

Żegnamy się z popularną "tepsą".

Serwis Telepolis donosi, iż ruszyły przygotowania do przeprowadzenia rebrandingu Telekomunikacji Polskiej. Zdaniem serwisu, do końca marca tego roku z punktów sprzedaży i ajencyjnych firmy zniknie logo TP i marka Neostrada. Zastąpić mają je czarno-białe grafiki Internet oraz TV wzbogacone o logo Orange. Cała operacja zmiany marki ma się zakończyć jeszcze przed rozpoczęciem Euro 2012.

Decyzję o przeprowadzeniu rebrandingu podjęto jeszcze w roku 2008, ale do tej pory była ona wstrzymywana. I choć wcześniej mówiono już, że na przełomie lat 2011/2012 rozpocznie się operacja, to informacji podanej przez Telepolis oficjalnie nie potwierdzili przedstawiciele Telekomunikacji Polskiej. Ujawnili oni, ze ta czysto biznesowa decyzja zostanie podjęta w najlepszym momencie dla spółki.

[za: Telepolis]

Więcej o: