Koniec marki TP jeszcze przed Euro 2012?
Serwis Telepolis donosi, iż ruszyły przygotowania do przeprowadzenia rebrandingu Telekomunikacji Polskiej. Zdaniem serwisu, do końca marca tego roku z punktów sprzedaży i ajencyjnych firmy zniknie logo TP i marka Neostrada. Zastąpić mają je czarno-białe grafiki Internet oraz TV wzbogacone o logo Orange. Cała operacja zmiany marki ma się zakończyć jeszcze przed rozpoczęciem Euro 2012.
Decyzję o przeprowadzeniu rebrandingu podjęto jeszcze w roku 2008, ale do tej pory była ona wstrzymywana. I choć wcześniej mówiono już, że na przełomie lat 2011/2012 rozpocznie się operacja, to informacji podanej przez Telepolis oficjalnie nie potwierdzili przedstawiciele Telekomunikacji Polskiej. Ujawnili oni, ze ta czysto biznesowa decyzja zostanie podjęta w najlepszym momencie dla spółki.
[za: Telepolis]
-
Małe spięcie na linii Kanada-USA. Poszło o kontrowersyjny rurociąg. Biden zadzwonił do Trudeau
-
Europa przedłuża restrykcje: wydłużone lockdowny, godzina policyjna, zawieszone nabożeństwa
-
Rządowy pełnomocnik ds. szczepień: Pfizer zmienił zasady gry. Mamy odpowiedź koncernu
-
Miliard dolarów w loterii. Trzecia najwyższa wygrana w USA w historii padła w Michigan
-
Minister Finansów z apelem do Polaków. "Wyciągajmy oszczędności i używajmy na konsumpcję i inwestycje"
- Nasza Galaktyka Droga Mleczna jest zdeformowana. To efekt zdarzenia sprzed 3 mld lat
- Ujemne stopy procentowe w Polsce? Samcik: Możemy sobie zepsuć wartość pieniądza [STUDIO BIZNES]
- Zakaz handlu. Czy 24 stycznia to niedziela handlowa? Czy sklepy są dziś otwarte?
- Bill Gates zaszczepił się przeciwko koronawirusowi. "Czuję się świetnie"
- Globalny zakaz broni jądrowej wszedł w życie. Ale nie podpisały go ani USA, ani Rosja