Wyszukiwanie Google w TV

Google najwyraźniej testuje nową usługę - przeszukiwanie zasobów programów telewizyjnych oraz witryn internetowych z filmami, takimi jak YouTube.

 

 

Informacje takie podaje Wall Street Journal. Niestety, są one wielce ograniczone. W serwisie WSJ możemy przeczytać, że zamknięte beta testy toczą się już najprawdopodobniej od końca ubiegłego roku.

 

Google ma pracować nad swoją nową usługą razem z Dish Network (amerykańską platformą cyfrową). Wyszukiwanie ma być możliwe dzięki specjalnemu zestawowi, działającemu pod kontrolą systemu operacyjnego Android.

 

Widzowie mogliby wyszukiwać interesujące ich treści za pomocą klawiatury, zamiast pilota. Google ma nadzieję w ten sposób połączyć usługę ze swoim niegdysiejszym rozwiązaniem serwowania reklam telewizyjnych. Pozwoliłoby to mu na wyświetlanie spersonalizowanych reklam w naszych domach, opartych na tym co oglądamy i tym, czego szukamy.

 

podaje WSJ.

 

Google już teraz oferuje reklamodawcom możliwość wykupienia kampanii telewizyjnej w AdWords, ale nie cieszy się on największym zainteresowaniem.

 

Więcej o: