W ciągu pierwszych dwóch godzin złożono zamówienia na 50 tys. iPadów

Przedsprzedaż rozpoczęta - Amerykanie mogą już zamawiać najnowszy produkt Apple. Pierwsze doniesienia mówiły o tym, że serwery sklepowe przydzieliły około 10 tys. numerów identyfikacyjnych pomiędzy zamówieniami oddalonymi o pół godziny. Następnie przybliżenia Fortune podawały liczbę 50 tys. w ciągu dwóch godzin.

 

Oczywiście, nie wszystkie zamówienia musiały dotyczyć iPada. Ale z pewnością była to większość - Apple sprzedaje przez swój sklep sieciowy 15 tys. produktów dziennie, a opisywane natężenie ruchu miało miejsce w ciągu pierwszych, porannych godzin.


TUAW zauważa, opierając się na analizie kosztów produkcji iSuppli, że nawet jeśli sprzedawano w takim tempie tylko najtańszą wersję urządzenia, to zysk powinien wynieść jakieś 13,5 mln dolarów. Całkiem nieźle jak na leniwy poranek.

 

[via MacRumors, iSuppli]

 

Tomasz Andruszkiewicz

Więcej o: