MIX10: Windows Phone 7 produktem dla 40-latków

Na MIX10 Joe Belfiore z Microsoft przedstawił grupę docelową użytkowników dla Windows Phone 7. Okazuje się, że według badań giganta najodpowiedniejszym rynkiem dla nowego multimedialnego kombajnu jest pokolenie tuż przed 40-tką.

 

Microsoft celuje głównie w grupę, która jest w stanie wykorzystać wszystkie możliwości Windows Phone 7 i ma ku temu rzeczywistą potrzebę. Podczas prezentacji przedstawiono hipotetyczne 38-letnie małżeństwo - Annę i Milesa.


Ona musi łączyć pracę PR-owca z wychowaniem dzieci i przyjaciółmi. On korzysta z portali społecznościowych aby komunikować się z rodziną w Europie. Dodatkowo musi łączyć prywatną i firmową pocztę, a czasami ma ochotę zagrać w 3D. Ten model użytkowników spece z Microsoft nazwali "life maximizers". Są to ludzie, którzy intensywnie spędzają czas i niejako naturalnie są klientami urządzenia, które ułatwia zarządzanie wieloma dziedzinami życia na raz.


Ciekawe jak Microsoft zdefiniuje grupę docelową Windows Phone 7 w Europie. Wydaje nam się, że w naszych warunkach wskazana średnia wieku powinna być nieco niższa.


Fotografia dzięki uprzejmości serwisu Engadget.


[via Egadget]


Łukasz Cichy