Prasa kobieca zyskuje nowy, trzeci wymiar

Niedawno informowaliśmy za Polygamią o oprogramowaniu Sony PSP  chcącym wspierać edukację materiałami 3D, a tu pełne zaskoczenie - pierwszym czasopismem realizującym w praktyce podobne założenia jest brytyjski tygodnik kobiecy "Grazia", czyli moda, zakupy i ploteczki o gwiazdach.

 

Branża może rzeczywiście niezbyt związana z nowymi technologiami, ale po chwili zastanowienia widzę w tym sens. Skoro pismo prezentuje nową, modną torebkę, którą każda czytelniczka "musi mieć", to produkt wypadnie dużo lepiej, jeśli będzie go można obejrzeć z każdej strony. Podobnie z modelką Florence Welch, twarzą z okładki - lepiej przecież pokazać sekwencję wideo, a nie same zdjęcia.

 

Obsługa systemu jest prosta: wystarczy ściągnąć na iPhona odpowiedni program albo pomachać rozłożonymi szpaltami przez internetową kamerą. A jakie wy tytuły chcielibyście zobaczyć? Osobiście chciałbym, żeby pomysł trafił do periodyków sportowych, gdzie kilkunastosekundowy filmik mówi więcej niż strona tekstu.

 

 

[via Guardian]

 

Tomasz Andruszkiewicz