Wyluzowane punkowe słuchawki Skullcandy Aviator

Firma Skullcandy, znany w USA producent słuchawek z etykietką "cool", we współpracy z Roc Nation stworzyła model Aviator. Nowe słuchawki mają się cechować punkowym szlifem i kosztować około 50 dolarów.

 

Produkty spod znaku wyluzowanej czaszki niedawno dotarły do Polski i choć nie zdobyły sobie jeszcze popularności warto wiedzieć jakie produkty sygnują swoim nazwiskiem takie gwiazdy show businessu jak Snoop Dog, Jay-Z, zespół Metallica i inne ikony muzyki oraz sportu.

 

 

Słuchawki Aviator zbudowane są z poliwęglanów i metalu. Muszle wyściełane gąbką, która zdecydowanie ogranicza ucisk ucha, przez pewien czas "zapamiętując" odciśnięty w niej kształt. Sam dźwięk generują 40mm neodymowe głośniki.

 

Dodatkową atrakcją jest nylonowa osłonka kabla, która zabezpiecza przed splątaniem, oraz wbuzowany weń mikrofon.

 

Aviator dostępne będą w USA już w czerwcu w trzech kolorach - białym, czarnym oraz brązowym. Wszystkie z przezroczystymi muszlami.

 

Słuchawki Skullcandy to doskonały dowód potwierdzający tezę, że wygląd i atrakcyjna "tożsamość" produktu to 80% sprzedaży.

 

[via iTech Net News]

 

Łukasz Cichy