InstaLoad Microsoftu a sprawa polska
Autor wpisu, p. Tomasz Sandecki napisał do gazeta.pl: "Takie coś sobie kiedyś wymyśliłem, narysowałem i wstawiłem na bloga. Pomysł pojawił się kilka miesięcy wcześniej jako efekt rozważań w stylu co by tu można jeszcze ulepszyć. Com wymyślił przedstawiłem kolegom z pracy ale pomysł raczej nie spotkał z entuzjazmem. Później stwierdziłem że opisze to na swoim blogu, ot tak dla hecy. Sama idea wydała mi się całkiem przydatna i tak oczywista. że nawet nie chciało mi się sprawdzać czy są na to jakieś patenty, a zważywszy że procedura patentowa ani tania ani prosta nie jest skończyło się tylko na tym wpisie. Majątku na tym chyba nie zbije ale satysfakcję mam ogromną, miliardy dolarów MS i ich działu R&D z jednej strony i moja skromna osoba z drugiej."
Szybkie przeszukanie bazy patentowej pokazuje, że patent Microsoftu został zgłoszony do opatentowania w maju roku 2006, a przyznany w maju 2009, więc wyprzedza pomysł p. Sandeckiego o parę lat, ale wiadomo, machina dużej korporacji toczy się powoli i przekucie patentu na umowy licencyjne, znalezienie partnerów itd. musiało zająć sporo czasu. Tym niemniej, jest to z pewnością interesująca ciekawostka.
-
ZUS zobaczył ją na zdjęciu z ferii. Musi oddać cały zasiłek z odsetkami. "Wiedziała, że jej nie wolno"
-
Niemcy zmieniają zasady obostrzeń. Do sklepu tylko po wcześniejszej rejestracji
-
Stopa życiowa Polaków wypada blado na mapie UE. Jeśli chcemy dogonić Niemców, szykujmy się na maraton [WYKRES DNIA]
-
Groźny wirus zabija konie w Europie. Odwołano Halowe Mistrzostwa Polski 2021
-
Ceny gazu wkrótce w górę o 100 proc.? URE nie będzie ich odgórnie regulować
- Ceny prądu. Rekompensaty niepotrzebne? Wiceminister z Solidarnej Polski: Mam inne zdanie
- Tesla nawiązuje współpracę z kopalnią niklu w Nowej Kaledonii. Elon Musk będzie mógł spać nieco spokojniej
- Chiny prezentują plan kluczowy dla klimatu. Eksperci: Wciąż jest za mało ambitny
- "Widelcowi gangsterzy", podziemna działalność i widmo upadku. Kryzys gastronomii za granicą
- Na świecie trwa wyścig o auto przyszłości. Tesla ucieka konkurentom. Niemieckie koncerny mocno w tyle