Marka w social media c.d. - reklamacje

Marka w serwisach społecznościowych wystawiona jest na ciągły widok publiczny. Każde odburknięcie pracownika, każde skasowanie komentarza nie przejdzie bez echa. Cieszy, że za pośrednictwem social media można także załatwiać reklamacje.

Historię reklamacji na Facebooku opisał Piotr Miączyński, dziennikarz Gazety Wyborczej, na swoim blogu. Konsumentka na tzw. fanpage Burger Kinga na Facebooku zwróciła uwagę na opieszałą obsługę.

I jak to skomciowali na FB?
Burger King Polska
@Izabela - dzięki wielkie za info. Może styl HIYW w pracy jest ciekawy, ale zdecydowanie odpływ Klientów nie jest tym, o czym King by marzył... Czy możemy Cię poprosić o więcej szczegółów? Już do Ciebie wysyłamy wiadomość z informacjami, które by nam pomogły w wyjaśnieniu sytuacji.

Całość historii reklamacji z happy endem przeczytacie na blogu supermarket.blox.pl.

Burger King ze swej strony najwyraźniej odrobił pracę domową i postanowił unikać grzechów najczęściej popełnianych przez markę w social media.

Joanna Sosnowska

Więcej o: