Era: iBOA w wersji mobilnej

W dobie mobilnego Internetu i ciągłej potrzeby posiadania wszystkiego "pod ręką" nie dziwi fakt, że na rynku mamy coraz więcej aplikacji przeznaczonych indywidualnie na naszą komórkę a funkcjonujących codziennie w sieci. Mamy Facebooka, pushmaila, Windows mobile, Lotus Mobile i setki innych. A Biuro Obsługi Klienta?

Indywidualne rozwiązanie dla komórek zaproponowała Era - mobilne iBOA (internetowe Biuro Obsługi Abonenta). Jak się domyślacie; jest to uproszczona wersja dobrze znanego wszystkim użytkownikom Ery interfejsu, na którym generujemy zgłoszenia o awariach lub zmieniamy pakiety usług i uzyskujemy pomoc w razie ewentualnych problemów z tym związanych. Używając telefonu możemy dowolnie obsługiwać jego funkcje w takim samym zakresie jak jest to możliwe po wejściu na portal za pośrednictwem naszego PC. Ciekawostką jest fakt, iż nie musimy się za każdym razem logować, żeby dostać się do ustawień naszego konta pod warunkiem, że korzystamy z sieci Era. Korzystając z innej, lub z Wifi, trzeba posłużyć się naszym numerem telefonu i Erakodem.

I to, co lubimy najbardziej: mobilne iBOA jest całkowicie bezpłatne (kiedy korzystamy zeń w Erze) i nie powoduje naliczania dodatkowych opłat za transmisję danych na terenie kraju oraz nie "wysysa" nam dostępnych pakietów.

Podsumowując: mobilne iBOA jest takie, jakie powinno być, bo każdy powinien mieć nieograniczony dostęp do swoich usług bez potrzeby wsłuchiwania się w skoczną melodyjkę w słuchawce jak próbuje się dodzwonić do BOA, oraz nic nie kosztuje i dodatkowo oszczędza - czas.

Jarosław Senator