Liczba zwrotów tabletu Samsunga zmienną jest

Ostatnio świat obiegła wiadomość, że tablet Samsunga zwracany jest w 16 przypadkach na 100. Teraz Samsung dementuje te doniesienia twierdząc, że liczba zwrotów wynosi najwyżej 2%.

Premiera rynkowa tabletu Samsung Galaxy Tab miała miejsce w październiku. Koreański producent twierdzi, że od tamtej pory sprzedał dwa miliony urządzeń.

Wyniki ostatnich badań wskazywały jednak na to, że aż 15% tabletów Samsunga trafia z powrotem do sklepów, zwracanych przez niezadowolonych klientów.

Konsumenci nie zakochali się w urządzeniu

powiedział Tony Berkman, analityk z firmy ITG w rozmowie z New York Post.

Zwrot Galaxy Tabów na poziomie 16% to dużo. Główny konkurent rynkowy, iPad Apple, zwracany jest przez 2% niezadowolonych klientów.

Producent (jak można było się spodziewać) dementuje doniesienia o wysokim procencie odrzuceń tabletu. Na swoim blogu umieścił sprostowanie, przytaczane przez serwis The Next Web

Liczba zwrotów Galaxy Taba w Stanach Zjednoczonych przytaczana przez firmę analizującą rynek północnoamerykański jest nieprawidłowa. Według danych Samsung Electronics Mobile Communications Business liczba zwrotów wynosi nieco poniżej 2%.

Samsung pewnie ma nadzieję, że dyskusja o możliwym niezadowoleniu użytkowników wkrótce ucichnie. Tym bardziej, że zbliżają się targi Mobile World Congress, podczas których Samsung zaprezentuje najpewniej swoje nowe urządzenia, w tym smartfona Galaxy S2 oraz nowy tablet.

----

Atarynka, Kajtek, zegarek z kalkulatorem... TOP 10 gadżetów z lat 80.


Więcej o: