Groupon chce ułatwić kasowanie kuponów - powstaną specjalne kasy?

Najpopularniejszy na świecie serwis zakupów grupowych - Groupon - zdaje się być wszędzie. Podpisuje coraz więcej umów partnerskich, reklamuje się na coraz większych powierzchniach. Teraz natomiast mogą powstać specjalne kasy sklepowe, aby ułatwić "kasowanie" kuponów Groupona.

Business Week podaje, że Groupon prowadzi już rozmowy z producentami kas. Ustalenia mają mieć na celu ułatwienie kasowania kuponów serwisu, dzięki którym można uzyskać zniżkę na dane usługi (o zasadach działania serwisów zakupów grupowych pisaliśmy w osobnym tekście). Business Week powołując się na swoje źródła twierdzi, że Groupon chce sprawić, aby obsługa kuponów była tak łatwa jak korzystanie z kart płatniczych. Początkowe rozmowy toczone z producentami kas płatniczych zakładają wprowadzenie specjalnego przycisku, za pomocą których kasjerzy mieliby ułatwione zadanie odbierania kuponów i przyznawania zniżek.

Z codziennych powiadomień Groupona korzysta 60 milionów osób na całym świecie. Cały rynek zakupów grupowych w ubiegłym roku wyceniano na 873 miliony dolarów. Szacuje się, że do 2015 roku kwota ta wynosić ma 3,93 miliarda dolarów.