Reuters odpalił Social Pulse - nowe media docenione jako źródło informacji

Reuters odpalił specjalną sekcję poświęconą informacjom publikowanym na Twitterze czy Facebooku
Reuters odpalił Social Pulse Reuters odpalił specjalną sekcję poświęconą informacjom publikowanym na Twitterze czy Facebooku. Jedna z największych agencji informacyjnych uruchomiła właśnie specjalną sekcję - Reuters Media Pulse - poświęconą informacjom publikowanym na Twitterze czy Facebooku oraz bohaterom mediów społecznościowych. Celem jest pokazanie najbardziej popularnych wśród dziennikarzy, biznesmenów czy menedżerów tematów, a także śledzenie osób, które mają największy wpływ na to, co dzieje się w social media. Reuters nie popełnił błędu budowania narzędzi od podstaw, lecz wszedł w partnerstwo z firmami, które od dłuższego czasu z sukcesem trudnią się analizą mediów społecznościowych. Ludzie z branży social media (w tym my) zacierają ręce, bo nowy serwis Reutersa powinien dodać prestiżu ich specjalizacji i przekonać najbardziej opornych klientów do tego, co nieuchronne. Jaką wartość serwis ma dla użytkowników? Opowiemy wam, gdy go przetestujemy.

Jedna z największych agencji informacyjnych uruchomiła właśnie specjalną sekcję - Reuters Media Pulse - poświęconą informacjom publikowanym na Twitterze czy Facebooku oraz bohaterom mediów społecznościowych. Celem jest pokazanie najbardziej popularnych wśród dziennikarzy, biznesmenów czy menedżerów tematów a także śledzenie osób, które mają największy wpływ na to, co dzieje się w social media.

Reuters nie popełnił błędu budowania narzędzi od podstaw, lecz wszedł w partnerstwo z firmami, które od dłuższego czasu z sukcesem trudnią się analizą mediów społecznościowych. Powyższy moduł zasila Percolate, firma, która pomaga markom stać się "kuratorami treści".

Z kolei WiseWindow,  specjalista w business intelligence, udostępnia wykres nastrojów społecznych wobec danej firmy czy organizacji, który mamy zestawiony z ceną akcji:

BAC

A jeszcze niżej możemy znaleźć ranking wpływu w mediach społecznościowych Klout, z tym, że ograniczony do dyrektorów zarządzających (CEO):

klout

Ludzie z branży social media (w tym my) zacierają ręce, bo nowy serwis Reutersa powinien dodać prestiżu ich specjalizacji i przekonać najbardziej opornych klientów do tego, co nieuchronne.

Jaką wartość serwis ma dla użytkowników? Opowiemy wam, gdy go przetestujemy.

Ola i Bartek są ekspertami od komunikacji w internecie. Razem prowadzą serwisumarketing.pl, w którym udowadniają, że organizacje mogą i powinny rozmawiać bezpośrednio z każdym zainteresowanym. I pokazują, jak to robić.