Myspace jeszcze (wiecznie?) żywe
Portal zamierza wrócić na scenę - latem miał pokazać swoje nowe-stare oblicze i powrócić jako serwis skupiony na muzyce i muzykach. Na razie ten powrót się opóźnia.
Myspace miało na specjalnym letnim wydarzeniu udowodnić, że mimo małego ruchu nadal może liczyć się na rynku social media, wykorzystując chyba swój najmocniejszy atut, z którym przez lata było kojarzone - strony dla muzyków. Wydarzenie zostało jednak przesunięte, ponieważ strona nie rozwija się wystarczająco szybko - w sierpniu odwiedziły ją 33 miliony osób, co jest spadkiem o 40% w stosunku do roku ubiegłego.
Szczegóły na temat dalszych losów Myspace poznamy na konferencji Advertising Week, między 3 a 7 października
W czerwcu Myspace został sprzedany przez News Corp. za 35 milionów dolarów - kupiło go Specific Media, a jednym z inwestorów został Justin Timberlake.
Diablo 3 - graliśmy w nową legendę, widzieliśmy hit, zobacz go i ty>>
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
Spóźnialscy stracą prawo do 500 plus. Do kiedy trzeba złożyć wniosek o świadczenie?
-
Izrael światowym liderem szczepień przeciw COVID-19. Ale są wobec niego też oskarżenia [WYKRES DNIA]
-
PIT. Są nowe ulgi podatkowe. Co można odliczyć?
-
RMF FM nieoficjalnie: Służby dostały rekomendację. Będą masowe kontrole firm łamiących restrykcje
-
Wielka Brytania. Pracownicy z Europy Wschodniej wyjeżdżali z Wysp miesiące przed brexitem
- Płaca minimalna w górę, czyli wyższe kary za wykroczenia i przestępstwa skarbowe. Grozi nawet 26 mln zł
- NBP może wyemitować banknot 1000-złotowy. Zapowiedział to prezes Adam Glapiński. "Mam nadzieję"
- Hotele stoją puste, ale muszą opłacać abonament RTV. W Beskidach nawet 8 tys. zł miesięcznie
- Prezes NBP Adam Glapiński: Tak, dopuszczam ujemne stopy procentowe w Polsce
- Tarcza finansowa ruszyła, w puli 13 mld zł. "Przedsiębiorcy otrzymają pierwsze wypłaty w poniedziałek"