TOP 10 marek w sieci - to ich uwielbiają amerykanie

Firma badawcza ACNielsen opublikowała listę dziesięciu najbardziej lubianych marek w sieci. Chodzi rzecz jasna o marki lubiane przez amerykańskich internautów. Czy możemy się zatem spodziewać większych niespodzianek w zestawieniu? To, każdy musi już sprawdzić samemu.

Zestawienie powstało w oparciu o informacje zebrane dzięki reprezentatywnej próbie internautów korzystających z komputerów domowych i firmowych oraz dane pochodzące bezpośrednio z badanych serwisów. Zestawienie obejmuje ruch w Sieci w sierpniu tego roku. Wymieniono w nim ilość unikatowych użytkowników zainteresowanych marką oraz czas spędzony przez nich na reprezentującej ją stronie internetowej (przez cały miesiąc).
Apple Apple fot. Apple.com

10. Apple

Stronę internetową korporacji odwiedziło w sierpniu 74,256 mln amerykańskich internautów. Spędzili oni średnio 66 minut na przeglądaniu zaprezentowanych na niej treści.

Amazon Amazon fot. Amazon.com

9. Amazon

74,532 mln amerykańskich internautów spędzało średnio 30 minut i 56 sekund na zapoznanie się z ofertą Amazon.com.

Wikipedia Wikipedia fot. wikipedia.org

8. Wikipedia

Wikipedię odwiedziło 79 mln amerykańskich internautów. Spędzali oni średnio 18 minut i trzy sekundy na przeglądanie informacji zawartych w sieciowej encyklopedii.

AOL AOL fot. aol.com

7.AOL

AOL może się pochwalić znacznie większą ilością internautów odwiedzających serwis. Było ich aż 92,096 mln. Również czas spędzany przez nich w serwisie był znacznie dłuższy niż u poprzedników - 2 godziny 52 minuty i 52 sekundy.

Microsoft Microsoft fot. microsoft.com

6. Microsoft

Dobrze znana firma otarła się o pierwszą piątkę popularnych marek z 98,168 mln amerykańskich internautów odwiedzających jej strony internetowe. Spędzali na nich średnio 45 minut i pięć sekund.

Youtube Youtube fot. youtube.com

5. YouTube

Stosunkowo niska pozycja YouTube może zaskakiwać. Serwis przyciągnął w sierpniu 127,983 mln. unikatowych użytkowników, którzy średnio spędzali w nim godzinę i 41 minut.

Bing Bing fot. bing.com

4. MSN/Windows Live/Bing

Na czwartym miejscu znalazły się trzy produkty Microsoftu. Zainteresowały się nimi 134,41 mln internautów, którzy spędzili z nimi godzinę i 43 minuty.

Yahoo Yahoo fot. yahoo.com

3. Yahoo

Z usług Yahoo, które być może wkrótce znajdzie się w chińskich rękach skorzystało 149,072 mln amerykańskich internautów. Każdy z nich spędzał z Yahoo średnio dwie godziny i dwanaście minut.

Facebook Facebook fot. facebook.com

2. Facebook

Społecznościowy gigant nie znalazł się na pierwszym miejscu. Powiązane z nim wyniki robią jednak wrażenie. Facebooka odwiedziły 163,163 mln unikatowych użytkowników. W sumie spędzali oni w serwisie siedem godzin i 45 minut.

Google Google fot. google.com

1. Google

Pierwsze miejsce należy do Google. Może się on pochwalić 176,235 mln. odwiedzających go amerykańskich internautów, którzy w ciągu miesiąca spędzali z nim godzinę i 47 minut.