Amerykańscy użytkownicy Google+ spędzają w serwisie coraz mniej czasu

Z badania Experian Hitwise wynika, że ruch na Google+ w ciągu tygodnia spadł o 3%. Dane dotyczą wyłącznie rynku amerykańskiego.

Firma Experian Hitwise zajmuje się badaniem ruchu w Internecie. Z jej danych wynika, że od 17 do 23 lipca z Google+ skorzystało mniej osób mieszkających w USA, niż tydzień wcześniej. Spadek nie jest duży - wynosi 3%; skrócił się też o 10% czas przebywania na stronie, teraz wynosi on 5 minut 15 sekund.

Experian Hitwise uważa, że rozpęd i gwałtowny rozwój Google+ może już słabnąć. Możliwe; trzeba jednak uwzględnić fakt, że dane firmy uwzględniają tylko Stany Zjednoczone, a ruch spadł tylko o 3%. Zanim ogłosimy stabilizację Google+ poczekamy jeszcze na inne dane.

Jak podaje serwis Bloomberg , Experian Hitwise zajmuje się badaniem wyłącznie internetu "stacjonarnego" - wyniki badań nie uwzględniają zatem Internetu mobilnego oraz osób, które mogły łączyć się z Google+ za pośrednictwem aplikacji.

Więcej o: