Nieudana misja "zabójcy iPada"

Motorola Xoom, "wzorcowy tablet z systemem Android" miał stanowić konkurencję dla tabletów iPad i iPad 2 firmy Apple. Jednak cel ten nie został osiągnięty, w od kwietnia do czerwca sprzedało się ponad dwadzieścia razy więcej iPadów 2 niż Xoomów.

W kwartale sprawozdaniu szef finansów Apple stwierdził, że firmie udaje się sprzedać każdego wyprodukowanego iPada 2. Łacznie w drugim kwartale bieżącego roku liczba sprzedanych tabletów wynosiła 9,2 miliona, czyli półtora miliona tabletów na dwa tygodnia.

W analogicznym okresie Motoroli udało się wyprodukować i rozesłać do dystrybucji 440 tysięcy tabletów Xoom, przewidywana sprzedaż na ten rok to półtora miliona sztuk, czyli tyle Xoomów ma się sprzedać w rok ile Apple sprzedaje iPadów 2 w dwa tygodnie .

Taki wynik nie dziwi, magia marki Apple i specjalne, przystosowane tylko dla iPada aplikacje przyciągają użytkowników, podczas gdy Motorola Xoom rozczarowuje i funkcjami i ceną .

[za macrumors ]

dane dostarcza:

embed
Więcej o: