W końcu ruszyły strony na Google+

Po kilku miesiącach od uruchomienia serwisu, na Google+ w końcu znalazło się miejsce nie tylko dla użytkowników, lecz także dla marek. Od teraz firmy mogą tworzyć tzw. Strony i w ten sposób kontaktować się ze swoimi klientami.

Z naszego, konsumenckiego punktu widzenia, dodanie marki do grona znajomych wygląda tak samo, jak do tej pory - wystarczy dodać interesującą nas firmę do wybranego kręgu. Sam wygląd i układ Strony wygląda podobnie do tego, co znamy ze swoich profilów.

Czyżby Google odtworzył fanpage znane z Facebooka? Nie do końca . Ciekawym rozwiązaniem jest połączenie firmowych stron na Google+ z wyszukiwarką. Teraz wystarczy w Google wpisać "+" i nazwę firmy, by odszukać jej profil na serwisie społecznościowym koncernu z Mountain View.

 

Efektem ubocznym uruchomienia Stron dla firm jest to, że chwilowo strumień wiadomości w Google+ zaśmiecony jest powiadomieniami o nowo powstałych markowych profilach. Mamy nadzieję, że szaleństwo minie po kilku dniach.

Więcej o: